  • 1. Data: 2002-01-11 08:15:38
    Temat: Juz nie lubie tak BSK
    Od: "Maluch" <m...@p...onet.pl>

    Wczoraj zamykałem konto walutowe w BSK przez 55 min. i przy zaangażowaniu conajmniej
    5
    pracowników naraz. Co za zamieszanie!!! I jeszcze na dodatek pobrali mi kolejne 5 PLZ
    za
    prowadzenie konta!!! Czyli w sumie wychodzi 10 zł za 14 dni funkcjonowania konta.
    Zaraz
    chyba napisze reklamacje do dyrektora oddziału bo mając tyle czasu dokładnie
    przeczytałem
    całą Tablice ogłoszeń i nie ma tam ani słowa o wprowadzeniu takiej opłaty. W sumie 10

    piechotą nie chodzi, a że będzie to moja pierwsza "walka z Goliatem" to tylko dodaje
    mi
    dodatkowych chęci.

    pozdrowienia,

    maluszek

    P.S. Na koniec w kasie z uśmiechem mi oznajmiono, że największe nominały Euro jakie
    mają
    to 10 Euro (jutro mają być większe :O)). No i wyszedłem z banku z grubym portfelem...

  • 2. Data: 2002-01-11 08:41:53
    Temat: Re: Juz nie lubie tak BSK
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maluch" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dokładnie przeczytałem
    > całą Tablice ogłoszeń i nie ma tam ani słowa o wprowadzeniu takiej opłaty.
    W sumie 10 zł
    > piechotą nie chodzi, a że będzie to moja pierwsza "walka z Goliatem" to
    tylko dodaje mi
    > dodatkowych chęci.

    to prawda ze ING BSK nie popisal sie z kontami walutowymi. Wprowadzenie
    znienacka oplaty za prowadzenie, sciagniecie jej na koniec roku od
    zaskoczonych ludzi i sciaganie jej przy zamykaniu konta. Wszystko zgodnie z
    przepisami... Tylko w ten sposob zniecheca sie klientow do banku na wiele
    lat. Czy warto bylo zarobic te pare zlotych zeby stracic wielu klientow...?

    PS. Ja tez pozamykalem wlasnie konta walutowe (nie obylo sie bez konsultacji
    z kierowniczka) a ING bardzo stracil w moich oczach.

    D.

  • 3. Data: 2002-01-11 09:47:19
    Od: <p...@a...am.wroc.pl>

> [...]
    > lat. Czy warto bylo zarobic te pare zlotych zeby stracic wielu klientow...?

    A mnie się udało zamknąć wczoraj konta szybko i w miłej atmosferze. Tym
    milszej, że nie skasowano mi dalszych 10 zł za styczeń. Na św. Katarzyny we
    Wrocławiu były dostępne nominały euro 5-100. Za to po całym budynku szukali dla
    mnie jednodolarówek...

    IMHO te opłaty wprowadzono właśnie po to, żeby drobni klienci nie zawracali
    głowy Wielkiemu Bankowi swoimi kilkudziesięcioma euro. Taki sympatyczny chwyt
    marketingowy, który skutecznie nas skłonił do przeniesienia swoich rachunków
    gdzie indziej. Bo chyba nikt nie wierzył, że ze ściągniętych znienacka
    pięciozłotówek uda się zebrać kasę np. na ogrzewanie pałacu na ul. Owsianej.

    Też coraz mniej lubię BSK. Szkoda ...

    PSB

  • 4. Data: 2002-01-11 12:45:12
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    [...]

> [...]
    > gdzie indziej. Bo chyba nikt nie wierzył, że ze ściągniętych znienacka
    > pięciozłotówek uda się zebrać kasę np. na ogrzewanie pałacu na ul.

    No dobra, tylko gdzie przenieść to konto walutowe ?
    Mnie na przykład zależy na możliwości konwersji PLN <-> EUR po w miarę
    rozsądnym
    kursie. Istotne jest więc, jakie "widełki" stosuje bank przy przeliczaniu
    dewiz.
    Z moich obliczeń wynika, że właśnie BSK ma jedne z najlepszych. Może
    minimalnie
    lepsze ma BZ WBK, ale za to dużo gorzej oprocentowane rachunki. Cała reszta
    ma raczej
    gorsze kursy wymiany (szersze widełki). Przy tym 5 zł opłaty może być do
    strawienia.
    Inna rzecz, że sposób wprowadzenia tej opłaty budzi duże zastrzeżenia.

    Jacek Kurowski

  • 5. Data: 2002-01-11 20:47:36
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    reszta
    > ma raczej
    > gorsze kursy wymiany (szersze widełki). Przy tym 5 zł opłaty może być do
    Załóż sobie integrum depozyt w euro w bgż; zdarzają się im niezwykle
    korzystne tabele kursów, a za prowadzenie nie pobiera się opłat.

    @nteneum

  • 6. Data: 2002-01-11 22:43:13
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]

    > znienacka oplaty za prowadzenie, sciagniecie jej na koniec roku od
    > zaskoczonych ludzi i sciaganie jej przy zamykaniu konta. Wszystko zgodnie z

    Mam b. poważne wątpliwości czy tak to "jest zgodnie z przepisami". No bo o
    jakich przepisach myślisz?

    Pozdr.,

  • 7. Data: 2002-01-12 17:58:54
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    > Załóż sobie integrum depozyt w euro w bgż; zdarzają się im niezwykle
    > korzystne tabele kursów, a za prowadzenie nie pobiera się opłat.

    Ale żeby można było manewrować w obie strony to musiałbym założyć też
    ROR. A ja coś ich, k., nie lubię

    Jacek Kurowski

  • 8. Data: 2002-01-14 09:09:34
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Q." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozsądnym
    > kursie. Istotne jest więc, jakie "widełki" stosuje bank przy przeliczaniu

    ja na razie mam jeszcze OKO w Euro w BSK (na razie bezplatne). Jak wprwadza
    oplaty to tez je zlikwiduje. OKO jest dobre ale wymagaja min. 100 Euro zeby
    byly naliczane odsetki. Jak masz wiecej to tam mozesz trzymac walute w BSK.

    D.