  • 51. Data: 2021-05-20 16:02:53
    Temat: Re: Płatność blik i możliwość anulowania transakcji
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Ale akurat z łóżkiem nie trafiłeś - ma ok. 2000m

    To dość długie. Też bym nie trafił, a przynajmniej nie za pierwszym
    razem.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 52. Data: 2021-05-20 16:24:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 20 maja 2021 o 16:02:56 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To dość długie.

    A co, nie wolno? 2mm raczej fizycznie niemożliwe, ale 2000m by się dało.
    Choć podobno rekord to tylko 25*15m.

    > Też bym nie trafił, a przynajmniej nie za pierwszym razem.

    "Trafił" na (lub w) śpiącą razem partnerkę (ew. wg upodobań partnera)?
    Bo jednak w duże łóżko łatwiej trafić niż w małe ;>
    Na Ziemi to raczej tylko u przywódców mormonów byłoby to praktyczne, ale np. na takim
    księżycu wg Heinleina, gdzie były "rodziny linearne", a i domy (czyt. korytarze pod
    powierzchnią) odpowiednio długie wykonać można - mogłoby być niezłe. Tylko problemy z
    prześcieradłem, szczególnie jak ma być z gumką ;)
    Bo absolutnie nie zgadzamy się na taką manianę, na jaką można trafić w "hotelach" (z
    "turystycznymi" gwiazdkami), gdzie niby "łóżko małżeńskie", a w ramę wrzucone dwa
    "pojedyncze" materace ;P

  • 53. Data: 2021-05-21 11:57:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 May 2021 15:57:42 +0200, Krzysztof Halasa wrote:
    > Zdzichu500 <n...@n...org> writes:
    [...]
    > Dla przypomnienia, moja uwaga dotyczyła:
    >
    > I to ma się dokładnie nijak do winy, natomiast odpowiedzialność
    > sprzedawcy za niezrealizowaną usługę nie wymaga stwierdzenia
    > czyjejkolwiek winy. Jeśli jednak linia poniosła bezprawną szkodę, to
    > może wystąpić z regresem czy co tam chce.

    Ale ale ... to wina linii, czy pasazera, ze chcial leciec do kraju
    objetego zakazem?

    A moze "sila wyzsza" i odszkodowanie sie nie nalezy :-)

    J.

  • 54. Data: 2021-05-23 20:15:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale ale ... to wina linii, czy pasazera, ze chcial leciec do kraju
    > objetego zakazem?

    Co za różnica.

    > A moze "sila wyzsza" i odszkodowanie sie nie nalezy :-)

    Ale jakie odszkodowanie? Zwrot zaliczki.
    --
    Krzysztof Hałasa