  • 21. Data: 2019-01-28 22:59:37
    Temat: Re: Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" q2ijn8$mjb$...@d...me

    > Moje telefony od zawsze mają etui, kondona silikon, albo
    > coś co powoduje że przy pierwszym upadku się nie rozlecą.

    Polecam GG4...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 22. Data: 2019-01-29 08:48:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-28 o 22:50, ToMasz pisze:

    > albo tania lipa, albo lepsze
    > telefony ale drogie. Jak chcesz szybkiego chińczyka to poszukaj sobie
    > letv, lemax cośtam, na snapdragonie 820, 821, za ok 118usd. Ale jaka
    > będie jakość fotek, realna pojemość baterii, "zasięg" gps - tego nie wiem.
    >
    > ToMasz

    redmi 5a dała mi firma, wystarczy

    ale skoro ww. takie kiepskie to co ciekawego proponujesz do 500 zł?
    czeka mnie zakup takiego wynalazku...

    ma być dobry do gier, fotki bez znaczenia, pokemony itp...i żebym nie
    musiał z kitaju zamawiać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2019-01-29 09:48:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 08:48:46 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > ale skoro ww. takie kiepskie to co ciekawego proponujesz do 500 zł?
    > czeka mnie zakup takiego wynalazku...
    >
    > ma być dobry do gier, fotki bez znaczenia, pokemony itp...i żebym nie
    > musiał z kitaju zamawiać

    Lenovo P2

  • 24. Data: 2019-01-29 19:55:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.01.2019 o 08:48, RobertS pisze:

> [...]
    > czeka mnie zakup takiego wynalazku...
    >
    > ma być dobry do gier, fotki bez znaczenia, pokemony itp...i żebym nie

    stary dobry telefon, od zaufanej albo budzącej zaufanie osoby. taki
    który nigdy nie upadł, zawsze miał etui. na serio. będziesz miał święty
    spokój do końca jego dni.
    a z chin? cokolwiek co się Tobie podoba ale sugeruje procek snapdragon
    conajmniej 650. snapdragon 625 jest porównywalny z szybszymi samsungami
    s4 (2013r) i gorszy od samsungów s5 (2014r).
    ten snap652 na promocji był za 90usd
    https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1814506.html
    ?wid=1433363&lkid=17503804
    ToMasz

  • 25. Data: 2019-01-29 21:01:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-29 o 19:55, ToMasz pisze:

> [...]
    > conajmniej 650. snapdragon 625 jest porównywalny z szybszymi samsungami
    > s4 (2013r) i gorszy od samsungów s5 (2014r).

    no właśnie, używany, bo nówek nie znalazłem

    ale zapisuję, procek > snapdragon 650, może coś znajdę? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS