  • 11. Data: 2019-01-27 19:21:40
    Temat: Re: Płacenie rachunków Kartą Kredytową przelewy24, Paypal, Transakcja szczególna
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 27 Jan 2019 11:58:20 +0100, ń <k...@t...sie> wrote:

    >BTW w przykładowo Lidlu wyskakuje, że do płacenia była użyta inna karta i proszą o
    "tamtą"
    "Tamta karta już nie istnieje, umowa z bankiem już została
    rozwiązana".

    Kiedyś w Lidlu robiłem zwrot na kartę i sprzedawczyni upewniała się
    czy to jest ta sama karta... Po czym przeprosiła: "oddaje gotówkę bo
    źle wcisnęłam".

    Więc takie ograniczenie można spokojnie obejść.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 12. Data: 2019-01-27 20:30:12
    Od: ń <k...@t...sie>

    Jasne. Kolejka patrzących na Ciebie siedmiu innych ludków do kasy bezcenna.

    -----

  • 13. Data: 2019-01-27 22:38:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-27 o 12:57, r...@k...pl pisze:

    > Redmi 6A.
    > Daruj go sobie :)
    > Albo sprzedaj od razu.

    ponoć tani smartfon

    namówiłem siostrę aby wzięła udział w poprzedniej promocji, dostała
    jakiegoś LG i jest zadawolona

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2019-01-27 22:40:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-26 o 17:21, ToMasz pisze:

    > 1500zł w 3 miesiące, ale wolabym w tydzień. telefon redmi cośtam.
    >
    > ToMasz

    doładuj kartę revoluta (kilka płatności kartą, doładowanie jest
    transakcją bezgotówkową), a następnie zrób przelew na własne konto

    wyrobisz limit i nie wydasz nawet 1 zł ;-)

    testowałem na sobie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2019-01-27 23:35:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.01.2019 o 12:57, r...@k...pl pisze:

    > Redmi 6A.
    > Daruj go sobie :)
    > Albo sprzedaj od razu.

    telefon mam w zasadzie za darmo. mam nadzieje dostać za darmo. nie
    oczekuje od niego nic. mogę go sprzedać, dać dzieciom do zabawy. ale
    zaciekawiłeś mnie tą surową opinią. redmi 6a napędzany jest procesorem
    helio a22. kupa straszna, wolę snapdragony. choćby z powodu większej
    ilości alternatywnego softu. ale sprawdźmy jak chodzi i z jakim
    snapdragonem można go porównać. antutu jest na poziomie 66tyś, więc
    gdzieś troche poniżej galaxy s5. znalazłem porównanie z snapem 425
    którego helio a22 pokonuje z niewielką przewagą.
    https://youtu.be/QOak604wsVA?t=66
    gdyby się teraz zastanowić ile telefonów jest napędzanych takimi słabymi
    prockami, to wyjdzie nam dość liczna grupa.
    Reasumując: tak jest to kupa. ale nie odstaje od tanich smartfonów z
    andkiem. Jak dostane jakieś sensowne pieniądze za niego to sprzedam.

    ToMasz

  • 16. Data: 2019-01-28 09:26:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Testowałeś w citku?
    Jedni zaprzeczają, ale inni twierdzą, że citek nie daje GP.

  • 17. Data: 2019-01-28 09:47:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 09:56:28 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > A jak nie boisz się cebulactwa, to kup np. w C&A (stacjonarnym, nie trzeba się
    odwoływać do "internetowych" zakupów i płacić za transport) 8 czy 10 par spodni i na
    drugi dzień oddaj - tylko do zwrotu oczywiście daj inną kartę, a najlepiej debetówkę.

    A jak będzie zwrot na karte "promocyjną" to nie zaliczą transakcji?

  • 18. Data: 2019-01-28 11:15:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Niestety - praktycznie wszystkie promo wykluczają "transakcje zwrócone" czy
    "anulowane".
    Czyli po prostu suma liczona do spełnienia warunków promocji to płatności minus
    zwroty.
    Tak samo jest w programach punktowych.

  • 19. Data: 2019-01-28 16:29:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-27 o 23:35, ToMasz pisze:

    > Reasumując: tak jest to kupa. ale nie odstaje od tanich smartfonów z
    > andkiem. Jak dostane jakieś sensowne pieniądze za niego to sprzedam.
    >
    > ToMasz

    na olx chodzą po 400 zł, za 449 zł kupisz w sklepie

    ps
    czy redmi 5a ma podobne (słabe) parametry?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2019-01-28 22:50:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.01.2019 o 16:29, RobertS pisze:

    > na olx chodzą po 400 zł, za 449 zł kupisz w sklepie
    >
    > ps
    > czy redmi 5a ma podobne (słabe) parametry?

    tak. to podobne wydajnościowo telefony:
    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8898&
    idPhone2=9217
    OStatnio xiaomo jest modne i nie tak korzystne jak parę lat temu. redmi
    note 3 (pro) był na snapdragonie 650, do kupienia za 300zł. mi5 - na
    snapdragonie 820 - ok 500zł. a teraz? albo tania lipa, albo lepsze
    telefony ale drogie. Jak chcesz szybkiego chińczyka to poszukaj sobie
    letv, lemax cośtam, na snapdragonie 820, 821, za ok 118usd. Ale jaka
    będie jakość fotek, realna pojemość baterii, "zasięg" gps - tego nie wiem.

    ToMasz