  • 1. Data: 2019-01-24 15:30:19
    Temat: Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    .... 18.02.2019 - to data po której będzie można korzystać tylko z nowej
    bankowości internetowej. Stary system wyłączają. Informacja pojawia się
    po zalogowaniu na dotychczasowy system. Jakoś mnie nie ciśnie, żeby się
    przesiadać, bo w starym mam wszystko czego potrzebuje.

    Dopracowali już nowy system? Korzystacie już? Jakieś opinie, uwagi?

    --
    t0maszek

  • 2. Data: 2019-01-24 18:21:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 15:30, Tomaszek pisze:
> [...]
    > przesiadać, bo w starym mam wszystko czego potrzebuje.
    >
    > Dopracowali już nowy system? Korzystacie już? Jakieś opinie, uwagi?

    No więc się przesiadłem. Nie da się używać starego loginu z BPH i trzeba
    koniecznie nowy ALIOR. Trzeba zmienić hasło (stare jest niepoprawne,
    choć spełnia warunki). Strona nie chodzi na starszych przeglądarkach. No
    i serwis jest po prostu inny - trudno po jednorazowej wizycie
    powiedzieć, czy lepszy, czy gorszy.

  • 3. Data: 2019-01-24 18:33:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomaszek <t...@t...org> writes:

> [...]
    > potrzebuje.
    >
    > Dopracowali już nowy system? Korzystacie już? Jakieś opinie, uwagi?

    1. nie trzeba używać hasła maskowanego
    2. nie da się obsługiwać Polecenia Zapłaty (fakt blokada przydała może
    mi się 3 razy w ciągu paru lat ale zawsze)

    Generalnie jakichś uwag nie mam, choć "optycznie" bardziej podobał mi
    się stary.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The Illiterati Programus Canto 1:

  • 4. Data: 2019-01-24 18:36:04
    Od: g...@g...com

    Gorszy, jestem w trakcie przenoszenia konta z mBanku do Aliora, zona chciala
    marmurek, same problemy. Juz rozwiazane, jeden Wam sie moze przydac:
    nie mozna dodac w nowej odbiorcow i schematow. Wywala przegladarke chrome win10,
    dopiero po przejsciu na edge wszystko wchodzi. Zglosilem, ze maja
    strone sp...a przez marnych informatykow. Wczoraj podziekowali.
    Taki sam problem mial kiedys Deutche Bank, wiec zaraz skojarzylem.

  • 5. Data: 2019-01-24 18:52:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-01-24, Tomaszek <t...@t...org> wrote:

    > .... 18.02.2019 - to data po której będzie można korzystać tylko z nowej
    > bankowości internetowej.

    A to ciekawe, bo mi jeszcze nie zmigrowali konta firmowego :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2019-01-24 19:37:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > choć spełnia warunki). Strona nie chodzi na starszych przeglądarkach. No
    > i serwis jest po prostu inny - trudno po jednorazowej wizycie

    I jeszcze uwaga, że system domaga sie zgody na wyświetlanie reklam i
    odmowa działa tylko na jedną sesję. Przy kolejnej pyta ponownie, a
    odmowa nie polega na zatwierdzeniu odmowy (byłoby to intuicyjne), tylko
    anulowaniu zapytania.

  • 7. Data: 2019-01-24 19:45:57
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > No więc się przesiadłem. Nie da się używać starego loginu z BPH i trzeba
    > koniecznie nowy ALIOR.

    Fakt. W poprzednim dało się używać CIFa z BPH. Choć nie korzystałem.

    Trzeba zmienić hasło (stare jest niepoprawne,
    > choć spełnia warunki).

    Nowe musi mieć __minimum__ 20 znaków. Hasło w starym mogło mieć
    maksymalnie 15 (próbowałem po migracji z BPH założyć dłuższe i klops)
    Jakby komuś było potrzebne:
    https://nowy-sezon.aliorbank.pl/faq.html

    --
    t0maszek

  • 8. Data: 2019-01-24 19:49:36
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

> [...]
    > odmowa działa tylko na jedną sesję. Przy kolejnej pyta ponownie, a
    > odmowa nie polega na zatwierdzeniu odmowy (byłoby to intuicyjne), tylko

    Nie wiesz może czy nowy system gryzie się z blokerami reklam (adblock,
    ublock) oraz ustawieniem braku zgody na śledzenie?
    Stary nie miał z tym problemu i działał przy obydwu włączonych.

    --
    t0maszek

  • 9. Data: 2019-01-24 19:55:39
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2019-01-24 o 18:52, Wojciech Bancer pisze:
    > A to ciekawe, bo mi jeszcze nie zmigrowali konta firmowego :)

    Zajrzyj tu:
    https://nowy-sezon.aliorbank.pl/faq.html
    Cytat:

    "W nowej bankowości internetowej prezentowane są wszystkie produkty dla
    klientów indywidualnych. Produkty dla klientów firmowych mobą być
    obsługiwane - w zależności od rodzaju prowadzonej działalności - w
    dotychczasowym systemie, w nowym systemie lub w Business Pro. Jeśli
    Twoja firma jest obsługiwana w nowej bankowości internetowej, produkty
    zobaczysz w oddzielnym "kontekście". W takim przypadku, w prawym górnym
    rogu pulpitu zobaczysz listę rozwijaną, która pozwoli Ci przełączyć się
    między widokami (w ten sam sposób prezentujemy produkty, do których
    jesteś upoważniony jako pełnomocnik lub przedstawiciel ustawowy)"

    --
    t0maszek

  • 10. Data: 2019-01-24 20:09:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 19:49, Tomaszek pisze:

    > Nie wiesz może czy nowy system gryzie się z blokerami reklam (adblock,
    > ublock) oraz ustawieniem braku zgody na śledzenie?
    > Stary nie miał z tym problemu i działał przy obydwu włączonych.

    U mnie się nie pogryzł. Ale zawsze możesz przecież bloker na tej jednej
    stronie wyłączyć.