  • 1. Data: 2019-01-23 11:44:50
    Temat: Reklamy w IKO
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Aplikacja IKO ze zwiększoną częstotliwością piska mi reklamami typu
    'tańsze ubezpieczenie na ferie'. Czy to się da jakoś wyłączyć?

    MJ

  • 2. Data: 2019-01-23 12:16:19
    Temat: Re: Reklamy w IKO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 23 stycznia 2019 11:44:58 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:
    > Aplikacja IKO ze zwiększoną częstotliwością piska mi reklamami typu
    > 'tańsze ubezpieczenie na ferie'. Czy to się da jakoś wyłączyć?

    Wycofaj zgody marketingowe w banku.
    A jak dalej będzie piskać, reklamacja z żądaniem odszkodowania, nie zapomnij napisać
    o UOKiK i Rzeczniku Finansowym.
    Choć kopanie się ze skarbonką łatwe nie będzie.
    Prościej zapewne będzie zablokować powiadomienia dla apki IKO - chyba że te
    niespamerskie są Ci potrzebne.