  • 1. Data: 2004-05-24 19:02:18
    Temat: Pioneer - co z tymi począć ?
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@o...pl>

    Mam 36,566 akcji Pierwszego Polskiego Funduszu Powierniczego Pioneer na
    kwotę 15.000.000 PLN (rok'94) . Najchętniej odsprzedałbym te akcje. Z tego
    co wiem Fundusz Powierniczy zmienił nazwę, która jest adekwatna do tego
    funduszu ? Gdzie szukać wartości jednostki i finally gdzie się tego pozbyć.

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 2. Data: 2004-05-24 19:15:46
    Temat: Re: Pioneer - co z tymi począć ?
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    www.pioneer.com.pl
    tam są zawarte info.

    pozdr

  • 3. Data: 2004-05-24 19:17:37
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    acha jakbys nieznalazl odpowiedzi na nurtujace Cie pytanie zawsze mozesz
    zadzwonic na infolinie.

  • 4. Data: 2004-05-24 19:42:39
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@o...pl>

    "Michał" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > www.pioneer.com.pl
    > tam są zawarte info.

    No tak, tylko skąd ja mam wiedzieć który z Funduszy jest mój ?

    Pienieżny FIO-A ?
    Pienieżny FIO-I ?
    Obligacji Skarbowych ?

    W dokumentach, które mam nic takiego nie widnieje, Fundusz nazywa się wprost
    : Pierwszy Polski Fundusz Powierniczy

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 5. Data: 2004-05-24 19:50:25
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    kolejną propozycja z mojej strony jest udanie sie do banku , który jest
    dystrybutorem pioneera i poprosic pokówke aby zadzownila w Twoim imieniu do
    nich w celu rozeznania sie w sytuacji.Wtedy wszystko powinno być już jasne.

  • 6. Data: 2004-05-24 20:03:18
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 2004-05-24 21:42, tako rzecze Radoslaw Krzyzan:

    http://42.pl/url/537

    Michał

  • 7. Data: 2004-05-24 21:04:52
    Od: gilder <g...@i...at.pl>

    > No tak, tylko skąd ja mam wiedzieć który z Funduszy jest mój ?

    Z tego co pamietam to przekształciło się to w fundusz zrównoważony, ale
    nie jestem w 100% pewien.