  • 1. Data: 2004-05-24 17:26:50
    Temat: [inteligo] wpłaty w pko
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Witam,

    nie wiem czy zauważyliście (to do klientów inteligo), że podczas wpłacania
    na rachunek w inteligo nie trzeba już wypełniać blankietu wpłaty, a
    wystarczy tylko numer konta. A żeby było śmiesznie to pan w okienku ma wgląd
    na konto inteligo ;) kontem monitora było widać saldo i otatnie operacje...
    no noo :)
    Coś już szybko zintegrowali inteligo z e-pko :)
    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 2. Data: 2004-05-24 19:46:37
    Temat: Re: [inteligo] wpłaty w pko
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > wgląd
    > na konto inteligo ;) kontem monitora było widać saldo i otatnie

    To już dośc dawno.

    > Coś już szybko zintegrowali inteligo z e-pko :)

    To dwie różne rzeczy.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-26 06:29:08
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:c8tb9k$acg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    wgląd
    > na konto inteligo ;) kontem monitora było widać saldo i otatnie

    ZTCW nie ma podglądu na stan konta czy historie. na yłe e-pko tak inteligo
    ponoc jeszcze nie

    --
    Dawidek

  • 4. Data: 2004-05-26 14:49:30
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid Świtała" <n...@W...com>
    napisał w wiadomości news:c91dkl$lqs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ZTCW nie ma podglądu na stan konta czy historie. na yłe e-pko tak
    inteligo
    > ponoc jeszcze nie

    Nie ma podglądu i to na 100% :)

    Darsoon