  • 1. Data: 2004-05-24 13:58:27
    Temat: KK Lukasa
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Witam,

    hehe
    Lukas w 1. rocznicę (AFAIR) zamknięcia ich KK przesłał mi wyciąg nr 35
    z karty wraz z nowym regulaminem. Dobrze, że mam potwierdzenie
    zamknięcia KK :-).

    Jak ja lubię ten bank ;-)

    --
    Pete

  • 2. Data: 2004-05-24 18:15:20
    Temat: Re: KK Lukasa
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 24-5-2004 o 15:58:27, *Pete* napisał(a):

    > Lukas w 1. rocznicę (AFAIR) zamknięcia ich KK przesłał mi wyciąg nr 35
    > z karty wraz z nowym regulaminem. Dobrze, że mam potwierdzenie
    > zamknięcia KK :-).

    Ja zamknąłem rach. kk ponad rok temu i do tej pory dostaję wyciągi z
    zerowym saldem :)

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 3. Data: 2004-05-24 21:44:31
    Od: ejaro <e...@i...pl>

    Dnia Mon, 24 May 2004 13:58:27 +0000 (UTC), Pete napisał(a):

> [...]
    > Lukas w 1. rocznicę (AFAIR) zamknięcia ich KK przesłał mi wyciąg nr 35
    > z karty wraz z nowym regulaminem. Dobrze, że mam potwierdzenie

    kk- karty kredytowej?
    a moze tylko masz zwrot kk i jej potwierdzenie a ostatecznie nadal
    istnieje rachunek karty??

    pozdrw
    --
    ejaro

  • 4. Data: 2004-05-25 05:27:35
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    >Lukas w 1. rocznicę (AFAIR) zamknięcia ich KK przesłał mi wyciąg nr 35
    >z karty wraz z nowym regulaminem. Dobrze, że mam potwierdzenie

    Ja sie nie dziwie, nie maja czasu... Dostalem wczoraj pismo z
    Auchana, ktory mial wlasne KK a splacanie kredytu (we wspolpracy z ING
    BSK, zazwyczaj mialem bez odsetek i bez prowizji, badz w kilku ratach
    rowniez bez odsetek i bez prowizji), ze mam w ciagu miesiaca wymienic
    te karte na nowa, oparta na wspolpracy z Lukasem. Zatem Lukasowi
    przybedzie pare tysiecy klientow bioracych kredyty. Ciekaw jestem,
    czy klienci Auchana nadal beda korzystac z darmowych (czyli chyba
    oplacanych przez sklep) kredytow? W kazdym razie obiecuja Citroena
    C2, jesli sie uwine z wymiana w ciagu miesiaca. :-)

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/

  • 5. Data: 2004-06-02 10:18:00
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2004-05-24, ejaro napisał/a/o:

    > kk- karty kredytowej?
    > a moze tylko masz zwrot kk i jej potwierdzenie a ostatecznie nadal
    > istnieje rachunek karty??

    Zgodnie z przebiegiem wydarzeń opisywanym wielokrotnie na grupie (po
    rezygnacji z wznowienia karty) dostalem pare zerowych wyciagow, potem
    przez kilka miesięcy była cisza, nagle przyszedł wyciąg nr 35. Z karty
    zrezygnowałem w okolicach wyciągu nr 24 :-)

    --
    Pete