  • 1. Data: 2004-05-24 20:22:08
    Temat: kontrola dewizowa a UE
    Od: rollins <x...@o...pl>

    z tego czego dowiedzialem sie w banku wejscie polski do UE nie ma
    wplywu/nie odpada dla rezydentow UE. i tego nie bardzo rozumiem bo w
    koncu polska dąży do euro, to co wtedy bedzie dewizą? i czy dalej będą
    kontrolowane obroty gotowki zzagranica?

    wlasnie przejrzalem archiwum i niestety nie dowiedzialem sie nic wiecej
    niz w banku, czyli zadnych konkretow, np jak w praktyce dokonuje sie
    kontroli. moze mnie ktos uswiadomic :) ?

    ktos wie jaki tytuł najlepiej wpisywać na przelew jak np. znajomi chce
    przelac mi malą kwotę na konto pod kontrolą dewizową tak by uniknąć
    problemów ze strony banku? dziekuje,

    pzdr