  • 1. Data: 2004-05-24 13:41:15
    Temat: Darmowe karty kredytowe w mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank rozpoczął promocję "karty kredytowe za darmo". Jednocześnie oferta
    Złotych Rybek została poszerzona o specjalne warunki dla uczestników studiów
    doktoranckich.
    Promocja przeznaczona jest dla wszystkich, którzy do końca maja br. złożą
    wniosek o przyznanie karty kredytowej Visa Electron lub Visa Classic.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5273

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-24 14:44:01
    Temat: Re: Darmowe karty kredytowe w mBanku
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > Promocja przeznaczona jest dla wszystkich, którzy do końca maja br. złożą
    > wniosek o przyznanie karty kredytowej Visa Electron lub Visa Classic.

    Wynika z tego, ze prowadzona od jakis kilku miesiecy akcja wciskania tych KK
    wybranym grupom zawodowym przynosi mierne efekty :) I w sumie sie nie
    dziwie, ten segment jest juz niezle wydrenowany przez Shity i Raiffeisen....
    I w wyniku mBank skierowal swoja oferte do pospulstwa :)

    A ja nadal twierdze, ze nawet za darmo nie warto....

    ...jak zaczna doplacac to pomysle.... ;)

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2004-05-24 16:06:59
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c8t1n1$h1c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A ja nadal twierdze, ze nawet za darmo nie warto....

    bo?? jakies konkrety?

    i gdzie jest lepiej z KK?

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2004-05-24 16:31:29
    Od: "hosi" <h...@O...pl>

    napisał w wiadomości news:c8su4j$5ob$1@news.onet.pl...
    > mBank rozpoczął promocję "karty kredytowe za darmo".

    Witam,
    mam pytanie dotyczace KK VE mBanku.
    Dosyc sceptycznie patrze na ten produkt. Czym ona sie rozni od zwyklej VE
    oprócz limitu i 54 dni spłaty?
    Mianowicie obawiam się że może być taki sam problem z autoryzacją za granicą
    jak
    w przypadku zwykłej VE. Czy się mylę?

    Jesli to juz bylo to sorry.

    Pozdrawiam
    hosi

  • 5. Data: 2004-05-24 17:42:51
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > A ja nadal twierdze, ze nawet za darmo nie warto....

    rok za darmo a nastepne 2 platne - bo karta jest wazna 3 lata ( np VC - 58
    pln/rok)

  • 6. Data: 2004-05-24 17:55:25
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > rok za darmo a nastepne 2 platne - bo karta jest wazna 3 lata ( np VC -
    58
    > pln/rok)

    czy trzeba być CAŁE trzy lata by mieć pierwszy rok za 0pln?
    czy tez można mieć rok tylko za zero i podziękować?

    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-05-24 18:03:57
    Od: Spider <S...@S...pl>

    Ja tez uwazam, ze nie warto nawet za darmo, bo kazda karta kredytowa to
    naciaganie, tak jak debet Chcesz kupic cos sensownego, a nie masz
    pieniedzy - wez zwykly kredyt i splacaj co miesiac okreslona kwote,
    wiedzac za co placisz.
    Debet jest jeszcze gorszy. W ogole nie rozumiem ludzi, ktorzy biora
    debet na wakacje i potem co miesiac wychodza na zero. Za rok niestety
    juz nie pojada nigdzie.
    Abstrahuje od kredytowych kart sluzbowych dla ludzi, ktorzy np. duzo
    podrozuja, itp.
    Spid

  • 8. Data: 2004-05-24 18:05:45
    Od: Spider <S...@S...pl>

    Ja tez uwazam, ze nie warto nawet za darmo, bo kazda karta kredytowa to
    naciaganie, podobnie jak debet. Chcesz kupic cos sensownego, a nie masz
[...]
    juz nigdzie nie pojada.
    Abstrahuje od kredytowych kart sluzbowych dla ludzi, ktorzy np. duzo
    podrozuja, itp.
    Spider

  • 9. Data: 2004-05-24 18:24:08
    Od: " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Spider <S...@S...pl> napisał(a):

> [...]
    > naciaganie, podobnie jak debet. Chcesz kupic cos sensownego, a nie masz
    > pieniedzy - wez zwykly kredyt i splacaj co miesiac okreslona kwote,

    Naciaganie powiadasz. Ciekawe.
    Jesli splacasz zadluzenie w terminie (grace period w Polsce siega 58 dni) to
    kredyt na karcie jest nieoprocentowany, w odroznieniu od kredytu odnawialnego
    np. Oczywiscie do kosztow trzeba doliczyc oplate roczna (ew. inne oplaty jak
    ubezpieczenie niektorych kart), ale akurat w przypadku karty w promocji
    mbanku oplaty rocznej nie ma w 1 roku.

    Generalnie karta kredytowa nie sluzy do zaciagania kredytu ;-) Jesli ktos sie
    nie miesci w terminie splaty to jest to najdrozszy kredyt. Jesli splaca w
    terminie to np. 58 dni obracania kasa jest nie do pogardzenia.

    Karolew

  • 10. Data: 2004-05-24 18:34:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ... Jesli splaca w terminie to np. 58 dni
    > obracania kasa jest nie do pogardzenia.

    58?
    ale nie każdy ma dinersa ;-)