  • 1. Data: 2009-07-23 18:34:27
    Temat: Pierwsza dwusetka...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Pierwszy raz w zyciu dostalem od bankomatu (PKOBP) banknot 200 zl.
    To taki nowy zwyczaj?

    MJ

  • 2. Data: 2009-07-24 06:20:45
    Temat: Re: Pierwsza dwusetka...
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:
    > Pierwszy raz w zyciu dostalem od bankomatu (PKOBP) banknot 200 zl.
    > To taki nowy zwyczaj?

    Może w PKO BP :-). Ja tu
    http://www.karty.pl/bankomaty.php?bankomat=184803930
    3
    dostałem dwustówkę już 4 lata temu. Jako ciekawostkę dodam, że był
    załadowany nominałami 10, 50, 100 i 200 :-).

    Przemek

  • 3. Data: 2009-07-24 09:28:54
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > Pierwszy raz w zyciu dostalem od bankomatu (PKOBP) banknot 200 zl.
    > To taki nowy zwyczaj?
    Tak. Dzis jest 10 rocznica pierwszego kleksa na pierwszym projekcie
    dwusetki. Stad bankomaty w calej Polsce beda dzisiaj wyplacaly tylko takie
    papierki, nawet jak poprosisz o 50 zl.

  • 4. Data: 2009-07-24 12:57:22
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > Pierwszy raz w zyciu dostalem od bankomatu (PKOBP) banknot 200 zl.
    > To taki nowy zwyczaj?

    Nie wiem czy nowy, ale ja dzisiaj otrzymałem od bankomatu ING banknot 200
    zlotowy i nie byłem specjalnie uszczęśliwiony z tego powodu!

    Polska to dziwny kraj, w którym sprzedawcy mają prawie zawsze problem z
    wydawaniem reszty i to nawet z 20 czy 50 zł... Za mało monet jest w obiegu
    czy co?

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 5. Data: 2009-07-24 13:10:26
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Lip, 08:57, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    wrote:

    > Polska to dziwny kraj, w którym sprzedawcy mają prawie zawsze problem z
    > wydawaniem reszty i to nawet z 20 czy 50 zł...  Za mało monet jest w obiegu
    > czy co?

    :) No rzeczywiscie, rzuca sie w oczy.

    A wystarczyloby trzymac 100 zl drobnymi w sklepie. A dla bardzo malych
    sum ustawic "penny dish" przy kasie. Latwo, milo i przyjemnie. Ciekawe
    kto pierwszy wpadnie na ten pomysl...

  • 6. Data: 2009-07-24 13:42:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-24, bradley.st <b...@g...pl> wrote:

    [...]

    > A wystarczyloby trzymac 100 zl drobnymi w sklepie. A dla bardzo malych
    > sum ustawic "penny dish" przy kasie. Latwo, milo i przyjemnie. Ciekawe
    > kto pierwszy wpadnie na ten pomysl...

    Kasjerki w takim Piotrze i Pawle dostają kasetkę wypełnioną do 200
    zł samymi monetami. Ale co z tego, kiedy przyjdzie 5-10 gości, każdy
    weźmie jakąś pierdołę (bułkę, gazetę, papierosy) i zapłaci stówą
    z bankomatu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-07-24 14:13:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Wojciech Bancer" news:slrnh6jeiv.l2s.proteus@pl-test.org

> [...]
    > zł samymi monetami. Ale co z tego, kiedy przyjdzie 5-10 gości, każdy
    > weźmie jakąś pierdołę (bułkę, gazetę, papierosy) i zapłaci stówą

    Tylko upowszechnienie płatności kartami ratujemy nam tyłeczki...

  • 8. Data: 2009-07-24 14:29:38
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Lip, 09:42, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

> [...]
    > zł samymi monetami. Ale co z tego, kiedy przyjdzie 5-10 gości, każdy
    > weźmie jakąś pierdołę (bułkę, gazetę, papierosy) i zapłaci stówą

    Nie ladowac bankomatow stowami tylko dwudziestkami i piecdziesiatkami?
    Edukowac opornych, ze karta mozna placic "od razu" z pominieciem
    wyplaty gotowki z bankomatu?
    Zachecac do powyzszego robiac akcje typu "za kazda z pierwszych 20
    transakcji w miesiacu dajemy Ci 1.00 zl - 0.50 zl"?

  • 9. Data: 2009-07-24 15:09:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-24, bradley.st <b...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Nie ladowac bankomatow stowami tylko dwudziestkami i piecdziesiatkami?

    No ale to wina kasjerki? :)

    > Edukowac opornych, ze karta mozna placic "od razu" z pominieciem
    > wyplaty gotowki z bankomatu?

    No ale sklepom się nie opłacają transakcje kartowe na niską kwotę
    i masz "min. 5 zł, min, 10 zł, min. 20 zł" itp. Też nie wina
    kasjerki.

    Poza tym używając gotówki wydajesz mniej. Ja np. świadomie z karty
    zrezygnowałem na rzecz gotówki. :) Tyle że ja mam mądry bankomat
    co 20-tki wydaje :D

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-07-24 15:19:40
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Lip, 11:09, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > No ale to wina kasjerki? :)

    > No ale sklepom się nie opłacają transakcje kartowe na niską kwotę
    > i masz "min. 5 zł, min, 10 zł, min. 20 zł" itp. Też nie wina
    > kasjerki.

    Ale ja nie szukam winnych tylko staram sie znalezc rozwiazanie
    problemu.

    > Poza tym używając gotówki wydajesz mniej. Ja np. świadomie z karty
    > zrezygnowałem na rzecz gotówki. :)

    Nie, no super, a z tego co rozumiem, to czasami nawet nie mozna wydac
    wcale bo: "Ale ja nie mam drobnych!".
    Troche drastyczna terapia oszczednosciowa... :)