  • 1. Data: 2009-07-23 16:15:53
    Temat: Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Niestety nie miałem jak odebrać. Zadzwonili z niezastrzeżonego numeru
    swojej infolinii. Przy próbie oddzwonienia mam do wyboru
    mBank/Multi/BRE. Tak więc nie wiem kto do mnie dzwonił i o co chodziło,
    bo rachunki mam w dwóch pierwszych. Ktoś się spotkał z czymś takim ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-07-23 19:11:50
    Temat: Re: Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Mithos pisze:
> [...]
    > mBank/Multi/BRE. Tak więc nie wiem kto do mnie dzwonił i o co chodziło,
    > bo rachunki mam w dwóch pierwszych. Ktoś się spotkał z czymś takim ?

    Pewnie chcieli Ci kartę dać...

    --
    Pawe? Muszy?ski
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 3. Data: 2009-07-23 19:26:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > bo rachunki mam w dwóch pierwszych. Ktoś się spotkał z czymś takim ?

    Taaa, do mnie parę razy dzwonił DI BRE, że do 10:00 rano mam uzupełnić
    depozyt. ;P

  • 4. Data: 2009-07-23 20:42:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł Muszyński pisze:
    > Pewnie chcieli Ci kartę dać...

    Czy ja wiem ? Jestem klientem, który kiedyś tam miał konto AQ, KK z
    dużym obrotem, trochę oszczędności, w dawnych czasach fundusze... a
    teraz mam konto w taryfie Comfort, na którym mam 6 PLN i to tylko
    dlatego, że nie mam kiedy go zamknąć, a szkoda mi na polecony ZPO.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-07-23 20:43:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Taaa, do mnie parę razy dzwonił DI BRE, że do 10:00 rano mam uzupełnić
    > depozyt. ;P

    Faktycznie wycofałem od nich prawie wszystkie pieniądze i pozamykałem
    wszystkie produkty poza ROR i rachunkiem oszczędnościowym ale chybia nie
    przypuszczasz, że dzwonili do mnie po to abym zasilił Multimax'a ? :D

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-07-24 19:43:09
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Mithos wrote:

> [...]
    > mBank/Multi/BRE. Tak więc nie wiem kto do mnie dzwonił i o co
    > chodziło, bo rachunki mam w dwóch pierwszych. Ktoś się spotkał z

    Mi kiedyś mailowali z adresu multibank.pl w sprawie kary mBanku.
    Trudno z nimi dojść do porządku.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 7. Data: 2009-07-24 23:36:13
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "MHC Mega" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mi kiedyś mailowali z adresu multibank.pl w sprawie kary mBanku.
    > Trudno z nimi dojść do porządku.

    Natomiast ja jestem posiadaczem potwierdzenia otwarcia emax+ na czeskim
    papierze firmowym.

  • 8. Data: 2009-07-26 07:31:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Faktycznie wycofałem od nich prawie wszystkie pieniądze i pozamykałem
    > wszystkie produkty poza ROR i rachunkiem oszczędnościowym ale chybia nie
    > przypuszczasz, że dzwonili do mnie po to abym zasilił Multimax'a ? :D

    a. mamy dla Pana "super" ofertę w postaci kredytu gotówkowego (prowizja
    1.2%, oprocentowanie ok. 15%)
    b. jest Pan jednym z naszych "najlepszych" klientów (obroty oczywiście
    nie są ważne) i mamy dla Pana specjalną lokatę multi/mega/hiper zysk ;-)

    do mnie dzwonią z ww. powodów, jak mam czas to nawet zdarza mi się
    pogadać o oprocentowaniu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-07-26 10:24:21
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Do mnie też dzwonili, mieli jakąś kwotę w produkcie kredytowym do wyboru -
    limit, kredyt gotówkowy lub kartę kredytową. Rozbawiło mnie proponowanie
    limitu odnawialnego na 14,5% (teraz mam 14%), ale zwątpiłem, kiedy
    usłyszłem, że zwiększając obecny limit podnieśliby mi %%... no ale może być
    nieco taniej, jeżeli przejdę na AQ, obroty są itp. Jakby nie widzieli, że
    obroty są dzięki przerzucaniu pieniędzy do EB i z powrotem, żeby zarobić na
    opłaty za karty (nie mamy z żoną zbyt wielu okazji nimi płacić) :-) Nie
    widzą też, że ja raczej ostatnio limit zmniejszałem...

    Przy okazji, w końcu się zdycydowali, ale nie piszą skąd :-D taka decyzja:
    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=441
    33

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 10. Data: 2009-07-26 13:41:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mariusz pisze:
    > Przy okazji, w końcu się zdycydowali, ale nie piszą skąd :-D taka
    > decyzja: http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=441
    33

    Ale to dotyczy tylko 3 miesięcy. Później opłata już normalnie.

    --
    Mithos