  • 1. Data: 2009-07-23 14:58:41
    Temat: Kredyt na krotki okres - gdzie?
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Potrzebuje na miesiac max 3 wziasc kredyt na ok 15k, gdzie taki kredyt
    uzyskalbym jak najmniejszym kosztem (niskie oprocentowanie,oplaty,
    prowizje itp). Moze zdarzyc sie ze go splace w ciagu 2 tygodni.

    For@ll

    P.S

  • 2. Data: 2009-07-24 06:11:40
    Temat: Re: Kredyt na krotki okres - gdzie?
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 23 Lip, 16:58, ForALL <N...@s...info>
    wrote:
> [...]
    > uzyskalbym jak najmniejszym kosztem (niskie oprocentowanie,oplaty,
    > prowizje itp). Moze zdarzyc sie ze go splace w ciagu 2 tygodni.

    https://kokos.pl/?ppk=49633ed89c20b

    a policzyć mozesz tutaj
    www.KalkulatorLokat.pl

    --
    plusz

  • 3. Data: 2009-07-25 10:20:36
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    plusz pisze:

    > https://kokos.pl/?ppk=49633ed89c20b

    ... 15k można wziąć dopiero po 12 miesiącach

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 4. Data: 2009-07-25 14:22:16
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    ForALL <N...@s...info> napisał(a):

> [...]
    > uzyskalbym jak najmniejszym kosztem (niskie oprocentowanie,oplaty,
    > prowizje itp). Moze zdarzyc sie ze go splace w ciagu 2 tygodni.

    Ja jakis czas temu bylem w podobnej sytuacji i wybralem Kredyt Bezpieczny w
    Polbanku (brak prowizji za przyznanie, oprocentowanie dosc wysokie ok.20% ale
    jak szybko go splacisz to oprocentowanie nie ma tak wielkiego znaczenia), nie
    wiem czy maja go jeszcze w ofercie, trzeba by sprawdzic na ich www.