  • 1. Data: 2009-07-23 11:21:14
    Temat: Lokaty dolarowe.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Gdzie obecnie najkorzystniejsze lokaty dolarowe, oczywiście z możliwością
    dostępu online. ( Getin chyba tylko w placówce, bez podgladu?)

    azot

  • 2. Data: 2009-07-23 13:22:32
    Temat: Re: Lokaty dolarowe.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "azot" <a...@g...pl> wrote in message
    > Gdzie obecnie najkorzystniejsze lokaty dolarowe, oczywiście z możliwością
    > dostępu online. ( Getin chyba tylko w placówce, bez podgladu?)

    Jezeli nie pasuje ci Getin, to nizsze oprocentowanie jest w Aliorze z
    dostepem przez net. Wygodnie jest miec taki dostep, ale sposob tradycyjny ,
    szczegolnie przy wyzszym oprocentowaniu jest do przelkniecia, dlatego, ze
    odmiennie od PLN, wyplaty i wplaty i tak trzeba dokonac w kasie (najnizsze
    koszty).

  • 3. Data: 2009-07-23 13:29:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "azot" news:h49h38$ibs$1@news.task.gda.pl

    > Gdzie obecnie najkorzystniejsze lokaty dolarowe, oczywiście z możliwością
    > dostępu online. ( Getin chyba tylko w placówce, bez podgladu?)

    Najkorzystniejsze to w getinie, ale nie ma dostępu online - zapowiadają to
    cudo, ale coś go wdrożyć nie mogą.
    Inna alternatywa to Alior.

    Inne oferty IMHO nie są już tak atrakcyjne jak ww. wymienione.

  • 4. Data: 2009-07-23 13:49:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

  • 5. Data: 2009-07-23 14:00:29
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Lip, 09:49, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    4% w Noble Bank? 3.5% w Polbank EFG? (na rocznej)

    No no... Jak oni to robia?

  • 6. Data: 2009-07-23 14:13:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > 4% w Noble Bank? 3.5% w Polbank EFG? (na rocznej)

    Z tym, ze chyba Noble ma jakis próg kwotowy od którego zaczyna sie rozmowa o
    lokacie :)

    > No no... Jak oni to robia?

    Jakas amerykanska technologia chyba pozwala dawac im taki % na lokatach ;)

  • 7. Data: 2009-07-23 14:34:11
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Lip, 10:13, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Z tym, ze chyba Noble ma jakis próg kwotowy od którego zaczyna sie rozmowa o
    > lokacie :)

    OK, chyba ca. $70,000, wiec rzeczywiscie troche duzo jak na zamrozenie
    w gotowce.
    Ale ja bym sie nawet tym 3.5% z Polbanku zadowolil.

    > Jakas amerykanska technologia chyba pozwala dawac im taki % na lokatach ;)

    To chyba jakas wylacznie eksportowa ta amerykanska technologia. Nie do
    uzytku krajowego.
    Bo jak znalazlem "no-penalty CD" na 2.15% to cieszylem sie jak
    dziecko. :)

  • 8. Data: 2009-07-23 18:30:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > To chyba jakas wylacznie eksportowa ta amerykanska technologia. Nie do
    > uzytku krajowego.
    > Bo jak znalazlem "no-penalty CD" na 2.15% to cieszylem sie jak
    > dziecko. :)

    Czekaj, czekaj - czy chcesz mi powiedziec, ze Europa jest the best? ;)

  • 9. Data: 2009-07-23 19:04:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    Bo jak znalazlem "no-penalty CD" na 2.15% to cieszylem sie jak
    dziecko. :)

    Do czego was ten fed doprowadzil... ;p

  • 10. Data: 2009-07-23 19:10:41
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Lip, 14:30, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Czekaj, czekaj - czy chcesz mi powiedziec, ze Europa jest the best? ;)

    Prosze tutaj bez takich daleko idacych wnioskow.

    Po prostu, im dalej na wschod, tym oprocentowanie dla lokat w USD
    rosnie. ;p

    W Polsce jest 4%, kashmiri pisal niedawno na grupie ze w Gruzji daja
    8%, a w Mongolii jest... 12%

    O, prosze bardzo:
    https://www.postbank.mn/page_en.php?module=news&func
    =more&cid=270&menuid=244