  • 1. Data: 2009-07-23 14:05:30
    Temat: eurobank i konto bez tokena dla brata
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    brat mieszka w szczecinie, pewno podszedłby, ale...
    nie ma komórki która by pozwoliła na token a ja mam, chodzi o wpisanie paru
    pozycji do zaufanym i zrezygnowanie z tokena

    zatem pytanie:
    Czy na miejscu zainstalują mu token gsm sami?

    wolałbym jak ja przy internetowym założeniu sms i pobranie tokena

  • 2. Data: 2009-07-23 14:24:07
    Temat: Re: eurobank i konto bez tokena dla brata
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 16:05:30 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > zatem pytanie:
    > Czy na miejscu zainstalują mu token gsm sami?
    > wolałbym jak ja przy internetowym założeniu sms i pobranie tokena

    Jest dokładnie tak samo jak przy internetowym.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-07-23 15:48:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 7/23/09 4:05 PM, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > Czy na miejscu zainstalują mu token gsm sami?
    >
    > wolałbym jak ja przy internetowym założeniu sms i pobranie tokena

    Można u Pani/Pan z EB zdefiniować przelewy zaufane i nie trzeba brać
    żadnego tokena. Jak będą twierdzili, że się nie to trzeba twardo
    obstawiać, że się da ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2009-07-23 20:32:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Można u Pani/Pan z EB zdefiniować przelewy zaufane i nie trzeba brać
    > żadnego tokena. Jak będą twierdzili, że się nie to trzeba twardo
    > obstawiać, że się da ;)

    dzięki :)

  • 5. Data: 2009-07-29 19:48:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zdecydowałem się jednak na token gsm, ściągnąłem na kompa do Sjboy Emulator,
    dał radę, fakt miałem małą skuchę nie wiem czemu ale drugim razem poszło, o
    dziwo wysłali drugi raz na komórkę, a jak ja pytałem kiedyś czy mogę potem
    drugi raz to mówili że można tylko w banku

    niestety zrezygnować z tokena już telefonicznie nie można