  • 1. Data: 2009-07-24 12:38:57
    Temat: deutche bank platnosc karta debetowa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Czy transakcje bezgotowkowe (w normalnych terminalach, nie stacje bezynowe,
    autostrady)
    sa zawsze zatwierdzane podpisem? Pytam bo widze ze karta jest dokladnie tego
    typu co z VW banku.

    pozdrawiam

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 2. Data: 2009-07-24 16:08:31
    Temat: Re: deutche bank platnosc karta debetowa
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h4ca13$be4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > bezynowe, autostrady)
    > sa zawsze zatwierdzane podpisem? Pytam bo widze ze karta jest dokladnie

    Ju z nie mam tam konta od 3 miechów ale do samego końca podpisywałem

    --
    Irokez