-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
!news.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "as" <N...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Pekao SA. Padaczka?
Date: Mon, 15 Mar 2010 21:06:24 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 53
Message-ID: <hnm2be$ubt$1@news.interia.pl>
References: <hneakl$o1n$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.153.103.12
X-Trace: news.interia.pl 1268681902 31101 217.153.103.12 (15 Mar 2010 19:38:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Mar 2010 19:38:22 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Priority: 3
X-Authenticated-User: a.sierzega % interia+pl
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522212
[ ukryj nagłówki ]Ja dostałem mailem taką odpowiedź na moje pytanie dotyczące braku możliwości
zalogowania:
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż w dniu
12.03.2010r. w godzinach popołudniowych aż do nocnych, z powodów
technicznych, wystąpiły ograniczenia w funkcjonalności usługi Pekao24, jej
wszystkich serwisów, co bezpośrednio przełożyło się także na obsługę poleceń
wykonywanych przez Konsultantów.
W związku z powyższym chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za zaistniałą
sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.
W sytuacji, gdy Bank zamierza przeprowadzić prace modernizacyjne w serwisach
Pekao24, wcześniej informuje Klientów o takim zamierzeniu poprzez
umieszczenie komunikatu na stronie internetowej Banku. Jednak w dniu
12.03.br wystąpiła sytuacja nagła i z przykrością przekazujemy, że Bank nie
miał możliwości wcześniejszego uprzedzenia Klientów o niedostępności usługi
(komunikat ukazał się dopiero ok.22:00). Powyższa sytuacja miała charakter
incydentalny.
Bank na bieżąco monitoruje funkcjonowanie serwisów Pekao24 starając się
diagnozować i najszybciej jak to możliwe eliminować zaistniałe problemy
techniczne.
Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa
naszych Klientów przebiegała w sposób płynny i prawidłowy.
Mamy nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą
współpracę z Bankiem. Prosimy raz jeszcze przyjąć nasze przeprosiny.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub
prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii Banku Pekao S.A. pod numerem
telefonu 0-801-365-365, + 48 42 68 38 232 (z zagranicy lub telefonu
komórkowego) w godzinach od 7 do 22.
Z poważaniem
Jolanta Walczak
Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Zespół Obsługi Klienta
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem