eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA. Padaczka? › Re: Pekao SA. Padaczka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "as" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA. Padaczka?
    Date: Mon, 15 Mar 2010 21:06:24 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 53
    Message-ID: <hnm2be$ubt$1@news.interia.pl>
    References: <hneakl$o1n$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.103.12
    X-Trace: news.interia.pl 1268681902 31101 217.153.103.12 (15 Mar 2010 19:38:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Mar 2010 19:38:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: a.sierzega % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522212
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja dostałem mailem taką odpowiedź na moje pytanie dotyczące braku możliwości
    zalogowania:


    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż w dniu
    12.03.2010r. w godzinach popołudniowych aż do nocnych, z powodów
    technicznych, wystąpiły ograniczenia w funkcjonalności usługi Pekao24, jej
    wszystkich serwisów, co bezpośrednio przełożyło się także na obsługę poleceń
    wykonywanych przez Konsultantów.

    W związku z powyższym chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za zaistniałą
    sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.



    W sytuacji, gdy Bank zamierza przeprowadzić prace modernizacyjne w serwisach
    Pekao24, wcześniej informuje Klientów o takim zamierzeniu poprzez
    umieszczenie komunikatu na stronie internetowej Banku. Jednak w dniu
    12.03.br wystąpiła sytuacja nagła i z przykrością przekazujemy, że Bank nie
    miał możliwości wcześniejszego uprzedzenia Klientów o niedostępności usługi
    (komunikat ukazał się dopiero ok.22:00). Powyższa sytuacja miała charakter
    incydentalny.

    Bank na bieżąco monitoruje funkcjonowanie serwisów Pekao24 starając się
    diagnozować i najszybciej jak to możliwe eliminować zaistniałe problemy
    techniczne.

    Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa
    naszych Klientów przebiegała w sposób płynny i prawidłowy.



    Mamy nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą
    współpracę z Bankiem. Prosimy raz jeszcze przyjąć nasze przeprosiny.



    W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub
    prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii Banku Pekao S.A. pod numerem
    telefonu 0-801-365-365, + 48 42 68 38 232 (z zagranicy lub telefonu
    komórkowego) w godzinach od 7 do 22.



    Z poważaniem

    Jolanta Walczak
    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    Zespół Obsługi Klienta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1