    From: szreder <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao] Od 26 listopada płatne rachunki walutowe
    Date: Mon, 15 Nov 2004 18:27:45 +0100

    Gilberto wrote:
    > miesieczne opłaty:
    > dolary amerykanskie - 0.85$
    > euro - 0.80euro
    > franski szwajcarskie - 1.20CHF
    > funty rytyjskie - 0.50GBP
    >
    > źródło: korespondencja od Pekao
    >
    > ps. jak sie ma eurokonto vip lub plus, to darmowe prowadzenie rachunku
    > walutowego.

    Przeczytaj uważnie to pismo z PEKAO, napisane jest tam, że posiadacze
    kont PLUS i VIP mogą złożyć podanie (czy tam wniosek), na podstawie
    którego te pazery mogą znieść tę opłatę. Nie ma tam tego co napisałeś
    ... Nie dość że zarobili na mnie kilka tysięcy z powodu różnic kursu USD
    to jeszcze każą teraz płacić za to że trzymam dewizy na koncie i moga na
    nich zarabiać, jutro zamykam tam konto . Od znajomych wiem że nie ja
    jeden. Po prostu chcą odsiać zwykłych klientów a zostawić bogaczy.