  • 11. Data: 2004-11-16 09:46:39
    Temat: Re: [Pekao] Od 26 listopada płatne rachunki walutowe
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cnaovh$35g$1@atlantis.news.tpi.pl>, szreder wrote:

    > Przeczytaj uważnie to pismo z PEKAO, napisane jest tam, że posiadacze

    Wie ktos kiedy oni to pismo puszczali ?
    nie kojarze zebym cos takiego dostal.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 12. Data: 2004-11-16 11:11:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> writes:

    > Wie ktos kiedy oni to pismo puszczali ?

    Wczoraj przyszlo.

    MJ

  • 13. Data: 2004-11-16 11:12:39
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > Nieprawdę napisałeś , bo wyraźnie stoi że bank MOŻE opłatę cofnąć,
    > MOŻE ale nie musi, albo cofnie albo nie a jak ich znam to odpowiedzą
    > że cofną jak pan się ubezpieczy w Alianz od czegoś tam za 2,50 zł/mies
    > to cwaniaki jakich mało, nie bez przyczyny mają miliard zł czystego
    > zysku rocznie ...

    A gdzie napisane, ze nie musi? Bedzie w systemie ustawione, ze jak masz
    odpowiednie eurokonto, to nie bulisz za biezacy w walucie obcej i tyle. nie ma
    co tu sie przekomarzac, bo ja mam racje.

  • 14. Data: 2004-11-16 22:56:39
    Od: qbanka <k...@g...pl>

    > A gdzie napisane, ze nie musi? Bedzie w systemie ustawione, ze jak masz
    > odpowiednie eurokonto, to nie bulisz za biezacy w walucie obcej i tyle. nie ma
    > co tu sie przekomarzac, bo ja mam racje.

    Tak? to po kiego człona te podania o łaskawe zniesienie opłaty za RB po
    przejściu ze Standard na Plus? Nie mogli napisać że w Plus'ie i VIP'ie
    prowadzenie rach. bież. walutowych będzie bezpłatne jak dotąd i będzie
    bezpłatne przynajmniej przez rok? Nie napisali bo to pewnie byłoby już
    oszustwo i liczą na to że wielu klientów zapomni lub nie dowie się że
    trzeba napisać uniżony wniosek, żeby nie zabierali co miesiąc dolara z
    pieniędzy klienta z każdego subkonta, którymi obracają i zarabiają kasę