  • 1. Data: 2002-01-10 07:45:54
    Temat: Zamkniecie konta
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Wczoraj bylem w kochanym Kredyt Banku i zamykalem konto. Pani
    powiedziala, ze potrwa to 2 miesiace bo jeszcze "splywaja zlecenia z
    kart". Tych kart wszystkiego to 2 VE. Czy to normalne?
    Lukas i mbank juz sa gotowe do przyjmowania kaski - wczoraj wplata
    gotowkowa do Lukasa i dzisiaj juz przelew do mbanku. BTW VE Lukasa ma
    ohydny design. Delfinek nawet sympatyczy :-)
    Zona mi sie skarzyla na aktywacje VE w mbanku (karta pelnomocnika).
    Pieciu operatorom musiala tlumaczyc ze sama nie ma konta ale to konto
    meza. Pytali sie ja o ID i telekod kiedy ona tego bidulka jeszcze nie
    miala. Nabijala sie z tego "Matrixa" jak to okreslila :-)

    Maek