  • 11. Data: 2002-01-03 09:47:29
    Temat: Re: linia kredytowa (było Pazerne BSK)
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik

    > Jak to zrobiłes, że nic nie płaciłeś ?
    > Od zawsze Szybka Pożyczka (taka jest nazwa linii kredytowej w pakietach
    > srebrnym i złotym) kosztuje 1%, a teraz jest promocja i do końca stycznia
    wynosi
    > 0,5% od udzielonej kwoty.

    Sprawdzilem w historii operacji sprzed roku - zero opłat (tylko za przelewy
    internetowe).
    Wyjeżdżałem w końcu stycznia i wiedziałem, że może nie starczyć na bieżące
    płatności. Na telefon załatwiałem limit zadłużenia 3000 i mialem wpaść cos
    podpisać ale nie zdążyłem i tak zostało do dziś. Wtedy nie było żadnych
    Szybkich Pożyczek
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-01-03 10:06:48
    Temat: Re: Pazerne BSK ...
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Gorski" <m...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ŻADNYCH

    > Czy rzeczywiscie wprowadzono opłaty za konta walutowe ??
    > Nie ma tego w TOiP na webie.

    rzeczywiscie wprowadzono - poznalem na wlasnej skorze...:-(
    Co ciekawsze - w TOiP na sieci nie ma o tym ani slowa !? To jest dopiero
    kuriozum - skad w takim razie mam wiedziec o tym ze sie zmienily warunki
    prowadzenia kont...? A tak przy okazji - te 5zl to jest oplata
    miesieczna..?? Czy oni poszaleli..? Ciekawe czy OKO w Euro nadal jest
    bezplatne...?

    D.

  • 13. Data: 2002-01-03 10:34:51
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > podpisać ale nie zdążyłem i tak zostało do dziś. Wtedy nie było żadnych

    W Fortisie były i są dwa produkty kredytowe dla pakietu srebrnego
    (przypuszczam, że taki posiadasz):
    1. Dopuszczalny limit debetowy

    Oprocentowanie
    w Pakiecie Srebrnym lub Złotym oprocentowanie wynosi obecnie: 18,50%.
    w Pakiecie Złotym VIP oprocentowanie wynosi obecnie: 15,50%
    Wysokość
    Dla posiadaczy Pakietu Srebrnego - do 3.000 PLN
    Prowizje i opłaty
    Za udzielenie - 1% udzielonej kwoty
    Za podwyższenie kwoty - 1% podwyższanej kwoty
    Opłata za administrację - 4 PLN (pobierana miesięcznie)

    2. Szybka pożyczka

    Oprocentowanie
    15,50%
    Wysokość
    Dla Posiadaczy Pakietu Srebrnego - do 15.000 PLN
    Prowizje i opłaty
    Za udzielenie pożyczki - 0,5% udzielonej kwoty - tylko do 31.01.2002
    Za podwyższenie kwoty pożyczki - 1% podwyższanej kwoty
    Za prolongowanie pożyczki - 1% kwoty prolongowanej
    Inne zmiany warunków umowy - 0,5% udzielonej kwoty

    Przypuszczam, że starałeś się o pierwszy produkt i masz szczęście, że nie
    pobrali Ci ani 1% ani co miesiąc 4 zł. A czy korzystałeś z tego kredytu ?

    Piotrek

    P.S. W styczniu chce podpisać umowę o szybką pożyczkę i dlatego mam takie
    dokładne informacje.

  • 14. Data: 2002-01-03 11:38:22
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    Dave wrote:

> [...]
    > Co ciekawsze - w TOiP na sieci nie ma o tym ani slowa !? To jest dopiero
    > kuriozum - skad w takim razie mam wiedziec o tym ze sie zmienily warunki

    Jak to skąd ? Codzień rano łap za telefon i dzwoń do BSK pytając o ile i jakie
    opłaty dzisiaj podnieśli :-) Albo dla zdrowia przebieżka do najbliższego
    oddziału BSK, bo przecież TOiP wisi na tablicy ogłoszeń już miesiąc po
    podniesieniu opłat :-))
    BSK dba o Twoje zdrowie ...

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 15. Data: 2002-01-03 11:45:34
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl
> [...]
    > Za udzielenie - 1% udzielonej kwoty
    > Za podwyższenie kwoty - 1% podwyższanej kwoty
    > Opłata za administrację - 4 PLN (pobierana miesięcznie)
    (...)
    > Przypuszczam, że starałeś się o pierwszy produkt i masz szczęście, że
    nie
    > pobrali Ci ani 1% ani co miesiąc 4 zł. A czy korzystałeś z tego kredytu ?

    trafiłeś - limit debetowy i pakiet srebrny. Chyba faktycznie zapomnieli to
    jednorazowej opłacie 30 zl, ale jakieś 4 zl co miesiac ze mnie zciągają -
    zawsze się zastanawiałem dlaczego i teraz chyba już wiem ;-))
    Może brak tej opłaty to zaleta karty złotej - zwalnia mnie ona również z
    prowizji za wypłaty bankomatowe i tylko przelewy pozostają płatne po 11,50
    Planet ma tę wadę, że pobranych opłat nijak nie umieją opisać - potrącają
    forsę i nigdy nie wiadomo za co
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-01-03 13:10:30
    Od: Marcin Filipowicz <f...@m...pw.edu.pl>

    Michal Gorski wrote:

    > Czy rzeczywiscie wprowadzono opłaty za konta walutowe ??

    Wprowadzono.
    Co więcej, wg moich informacji wprowadzono pod koniec grudnia i już 31.12 pobrano
    za cały grudzień.
    Czy mogą pobierać opłaty wstecz? W końcu mogliby 30.12.2001 wprowadzić opłatę
    roczną np. 1000 zł i 31.12.2001 pobrać za cały 2001 rok.

    Marcin F.

  • 17. Data: 2002-01-04 06:50:32
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Planet ma tę wadę, że pobranych opłat nijak nie umieją opisać - potrącają

    Jedynkę nacisnąłeś dwa razy - przelewy przez Pl@net 1,50; przez telefon 1,00.

    Piotrek

  • 18. Data: 2002-01-04 09:23:25
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik Piotrek:

    > Jedynkę nacisnąłeś dwa razy - przelewy przez Pl@net 1,50; przez telefon
    1,00.

    masz racje - nie czytam tego co wysylam ;-))
    ale brak czesty komentarzy przy potrąceniach prowizji to fakt - tego nie
    prostowales
    *** blad ***