  • 1. Data: 2002-01-02 11:58:27
    Temat: Re: Szukam wspólnika!!!!!!!!!!!
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    > czy to ma związek z upadaniem Formusa - wolne miejsce na rynku się robi?

    Trzech ludzi z dawnego Formusa, znających źródło problemów + milion zł
    kapitału na początek + jeden dobry klient na początek = całkiem niezły
    pomysł na biznes. :-)

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 2. Data: 2002-01-03 08:47:53
    Temat: Szukam wspólnika!!!!!!!!!!!
    Od: "Dominik Czarnacki" <p...@p...com>

    Szukam wspólnika do założenia firmy oferującej łącza internetowe drogą
    radiową. Gwarantowany szybki zwrot włożonego kapitału i niskie ryzyko.
    Szczegółowe informacje:
    Dominik Czarnacki
    p...@p...com
    0504 290 481

  • 3. Data: 2002-01-03 09:51:53
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Dominik Czarnacki" <
> [...]
    > p...@p...com
    > 0504 290 481

    czy to ma związek z upadaniem Formusa - wolne miejsce na rynku się robi?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-03 10:33:45
    Od: "marek" <h...@p...fm>

    właśnie chciałem to samo napisać ;))