  • 1. Data: 2002-01-02 11:43:59
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: <y...@y...pl>

    Hej
    > właśnie zrozumiałem, że bez marmurka ani rusz.
    czasami
    > Mam w kieszeni kilka
    > tysięcy złotych, którymi obracam i nadchodzą święta, czas przerwy w
    > obracaniu. No więc wpłacę sobie to do mBanku...
    Polecam Inteligo
    Jest sobie w Warszawie taka ulica pt. Prosta i tam mieści się Gescheschaft Bank
    Berlin. Przy odpowiednio wysokiej kwocie da sie jak sądzą wpłacić te pieniążki.
    Limit wypłat jest do 5000. Da sie bez marmurka.
    Podobnie a vwbankiem, który ma bodaj 2 oddziały z kasami(W-wa i Poznań) dla
    korporacyjnych.
    > a) Przecież poczta czy inny bank za wpłatę weźmie tyle kasy, że
    > procenty tego nie pokryją
    przez marmurka? prosze bardzo
    1. Zakładasz konto lokacyjne w RB (darmowe) i przelewasz(za darmo) do mBaku, na
    koncie zostawiasz 1 grosz żeby nie zamkneli.
    Idziesz do banku spółdzielczego np.MBR i za opłątą 6,50 wpłacasz kwotę do 50K.
    odsedki od tej kwoty przez 10 dni wyniosą koło 130 zł to chyba sie opłaci.

    > b) Ha! Wpłacić się jeszcze da, ale wypłacić już nijak, bo limit karty
    > jest nieprzekraczalny i ma 1000zł.
    z mBanku? 2 karty Twoje, 2 pełnomocnika i już masz 4 K dziennie.
    przez konto lokacyjne zero problemu,
    przez Inteligo po 5000 zero problemu

    > Słowem -- mBank nadaje się do użytku tylko w specyficznych
    > zastosowaniach -- dla niewielkich oszczędności około 1000zł,
    > wpłaconych raz i trzymanych tam jak na lokacie (ewentualnie wpłacanych
    > przelewem przez pracodawcę) albo w parze z innym bankiem, tak przez
    > niektórych nielubianym marmurkiem. Półtora roku temu kupowałem
    > mieszkanie za 45 tysięcy i trzeba było tyle wybrać. W trybie mBanku
    > wychodzi to 45 dni wyciągania po 1000zł
    Powyższymi metadami:
    przez RB 2 dni(1 na przelew)
    przez mbank 12 dni
    przez Inteligo 9 dni

    tak OT
    W jakim mieście mieszkanie kosztuje 45000 tysięcy? z ciekawości pytam.
    bo mi Wa-wa zbrzydła.
    Pozdrowienia w nowym roczku
    Yorge

  • 2. Data: 2002-01-02 21:18:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 2 Jan 2002 12:43:59 +0100, <y...@y...pl> wrote:

> [...]
    >Berlin. Przy odpowiednio wysokiej kwocie da sie jak sądzą wpłacić te pieniążki.
    >Limit wypłat jest do 5000. Da sie bez marmurka.

    ??? A gdzie idziesz, jak nie do oddziału?

    >Podobnie a vwbankiem, który ma bodaj 2 oddziały z kasami(W-wa i Poznań) dla
    >korporacyjnych.

    jw.

    >przez marmurka? prosze bardzo
    >1. Zakładasz konto lokacyjne w RB (darmowe) i przelewasz(za darmo) do mBaku, na
    >koncie zostawiasz 1 grosz żeby nie zamkneli.

    Znów korzystasz z uslug marmurka, więcej, zakładasz w nim konto. o tym
    pisałem, że bez marmurka ani rusz!

    >z mBanku? 2 karty Twoje, 2 pełnomocnika i już masz 4 K dziennie.

    Wiem, wiem, teoria kart na tej grupie osiągnęła apogeum... :-)

    >przez Inteligo po 5000 zero problemu

    W Warszawie...

    >tak OT
    >W jakim mieście mieszkanie kosztuje 45000 tysięcy? z ciekawości pytam.

    Zabrze.
    Kosztowalo 40tysięcy+mniej wiecej 5 na opłaty dla biura + notariusza.

    >bo mi Wa-wa zbrzydła.

    Zapraszam do Zabrza.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-01-03 10:40:13
    Od: <y...@y...pl>

    > Zapraszam do Zabrza.
    > --
    > Tristan hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
    Dzieki, Klimat sie wam poprawia, klientow mam tam coraz więcej wiec może ....
    Yorge

  • 4. Data: 2002-01-03 10:56:58
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    Tristan Alder wrote:

    > Znów korzystasz z uslug marmurka, więcej, zakładasz w nim konto. o tym
    > pisałem, że bez marmurka ani rusz!

    ja też uważam, że lepiej korzystać głównie z marmurka,
    a wirtualny tylko na dodatek, po prostu mniej
    będzie miał człowiek problemów

    ale mówić że bez marmurka ani rusz to przesada,
    są ludzie którym tylko inteligo wystarcza i są
    w stanie wszystko za jego pomocą załatwić - po prostu
    takie potrzeby, przy sprzyjających okolicznościach
    (wyjaśniałem to jak - w innym miejscu wątku) nawet
    mieszkanie da się kupić z wykorzystaniem Inteligo

    MJ