  • 1. Data: 2002-01-02 12:12:50
    Temat: uwaga na VE z Multibanku
    Od: "Marcin Delimedjac" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialbym ostrzec was przed zakladaniem kont osobistych w Multibanku
    poniewaz maja koszmarna obsluge dotyczaca wydawania kart VE a zwlaszcza
    kodow PIN do tych kart.
    Otoz zalozylem konto w Multibanku i zlozylem wniosek o przyznanie VE ktora
    dosc szybko dostalem, poczekalem przepisowe 3 dni na PIN i nic, po telefonie
    do Multilinii dowiedzialem sie ze musze jeszcze troche poczekac - wiec
    poczekalem i jak mianl 3 tydzien to poszedlem do banku i zlozylem podanie o
    duplikat karty.
    Zrobilem to przed swietami i dowiedzialem sie ze niestye ale nie moga
    sprawdzic czy PIN zostal mi wydany i wyslany i jedyne co moge zrobic to albo
    zlozyc wniosek o 3 karte lub tez czekac na PIN.

    Multibank sie reklamowal jako nowoczesny bank i bank ktory bedzie
    dopracowany w najmniejszych szczegolach, w tym momencie zaczynam zalozwac ze
    rzucilem Millennium na rzecz Multibanku i chyba znikne stamtad do innego
    banku.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2002-01-02 13:31:13
    Temat: Re: uwaga na VE z Multibanku
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Delimedjac"
    > (.....) zaczynam zalowac ze rzucilem Millennium na rzecz Multibanku
    > i chyba znikne stamtad do innego banku.

    spokojnie - w Polsce nie ma kar za bigamię bankową -
    tu zalecamy wręcz poligamię ;-)
    zamiast od razu rzucać na rzecz innego trzeba sobie założyc rach
    w innym banku, wyprobowac go, a jak sie ma kilka to rzucac te najgorsze,
    do niczego juz nie uzywane
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-03 06:53:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 2 Jan 2002 13:12:50 +0100, "Marcin Delimedjac"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam!
    >
    >Chcialbym ostrzec was przed zakladaniem kont osobistych w Multibanku
    >poniewaz maja koszmarna obsluge dotyczaca wydawania kart VE a zwlaszcza
    >kodow PIN do tych kart.

    Nie sadzisz, ze jeden problem z PINem (byc moze zawiniony przez
    poczte) to troche za malo zeby ostrzegac przed bankiem ?

> [...]
    >poczekalem i jak mianl 3 tydzien to poszedlem do banku i zlozylem podanie o

    Sprawy kartowe najlepiej zglaszac bezposrednio do Multilini.
    Oczywiscie nie musiales czekac az 3 tygodnie na PIN, ja bym reklamowal
    juz po 7 dniach roboczych od otrzymania karty.
    Ale skoro karta zostala wyslana to PIN raczej tez. Bardzo
    prawdopodobne, ze poczta nawalila.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl