    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: linia kredytowa (było Pazerne BSK)
    Date: 3 Jan 2002 11:34:51 +0100

    > wynosi
    >
    > Sprawdzilem w historii operacji sprzed roku - zero opłat (tylko za przelewy
    > internetowe).
    > Wyjeżdżałem w końcu stycznia i wiedziałem, że może nie starczyć na bieżące
    > płatności. Na telefon załatwiałem limit zadłużenia 3000 i mialem wpaść cos
    > podpisać ale nie zdążyłem i tak zostało do dziś. Wtedy nie było żadnych
    > Szybkich Pożyczek
    > *** blad ***

    W Fortisie były i są dwa produkty kredytowe dla pakietu srebrnego
    (przypuszczam, że taki posiadasz):
    1. Dopuszczalny limit debetowy

    Oprocentowanie
    w Pakiecie Srebrnym lub Złotym oprocentowanie wynosi obecnie: 18,50%.
    w Pakiecie Złotym VIP oprocentowanie wynosi obecnie: 15,50%
    Wysokość
    Dla posiadaczy Pakietu Srebrnego - do 3.000 PLN
    Prowizje i opłaty
    Za udzielenie - 1% udzielonej kwoty
    Za podwyższenie kwoty - 1% podwyższanej kwoty
    Opłata za administrację - 4 PLN (pobierana miesięcznie)

    2. Szybka pożyczka

    Oprocentowanie
    15,50%
    Wysokość
    Dla Posiadaczy Pakietu Srebrnego - do 15.000 PLN
    Prowizje i opłaty
    Za udzielenie pożyczki - 0,5% udzielonej kwoty - tylko do 31.01.2002
    Za podwyższenie kwoty pożyczki - 1% podwyższanej kwoty
    Za prolongowanie pożyczki - 1% kwoty prolongowanej
    Inne zmiany warunków umowy - 0,5% udzielonej kwoty

    Przypuszczam, że starałeś się o pierwszy produkt i masz szczęście, że nie
    pobrali Ci ani 1% ani co miesiąc 4 zł. A czy korzystałeś z tego kredytu ?

    Piotrek

    P.S. W styczniu chce podpisać umowę o szybką pożyczkę i dlatego mam takie
    dokładne informacje.