  • 1. Data: 2017-03-09 23:41:43
    Temat: PayPal, mTransfer i darmowa kasa z KK?
    Od: kashmiri <k...@l...co.uk>

    Witam Grupę po paru latach nieobecności.

    Zalogowałem się dzisiaj do PayPala i widzę, że jest możliwość doładowania konta
    przelewem błyskawicznym. Sprawdzam mTransfer z KK - działa. Oczywiście załadowane
    środki można też wycofać na rachunek bieżący w prawdziwym banku.

    Czy to oznacza, że w ten sposób da się zamieniać środki z KK na żywą gotówkę -
    bezkosztowo?

    k.

  • 2. Data: 2017-03-10 10:40:03
    Temat: Re: PayPal, mTransfer i darmowa kasa z KK?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Mar 2017 14:41:43 -0800 (PST), kashmiri
    <k...@l...co.uk> wrote:
    > Czy to oznacza, że w ten sposób da się zamieniać ś
    > rodki z KK na żywą gotówkę - bezkosztowo?

    Tak, tylko zweryfikuj tożsamość w paypal bo jak przekroczysz jakąś
    kwotę (nie pamiętam już jaką) mogą Ci je zablokować.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-03-10 11:34:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pomijając kwestię, czy jest sens się tak bawić (ryzyko) to:
    1) Czy to jest naprawdę bezkosztowe - czyli czy PayPal nic nie bierze za
    "rozładowanie" konta przelewem na konto w banku ?
    2) Czy trzeba to robić mTransferem z KK czy też może można doładować konto PP po
    prostu transakcją bezgotówkową (bez prowizji i z GP) z KK ?
    Sądzę, że na schemat z mTransferem PP zastawił analityczne pułapki, nie są głupi, a
    mTransfer to nadroższa dla akceptanta możliwość - przyjęcie takiego przelewu kosztuje
    2% wartości, obecnie nieporównanie więcej w stosunku do zwykłej zapłaty KK.

  • 4. Data: 2017-03-10 14:34:54
    Od: kashmiri <k...@l...co.uk>

    W dniu piątek, 10 marca 2017 10:34:31 UTC użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    2% wartości, obecnie nieporównanie więcej w stosunku do zwykłej zapłaty KK.

    Ad 1. Nie bierze
    Ad 2. Nie ma takiej opcji

  • 5. Data: 2017-03-10 14:45:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To miło z ich strony, że nie biorą.
    Ale z tym zasilaniem to są dziwni - pozwalają na zasilanie debetówką (o ile się nie
    mylę - i to przez transakcję bezgotówkową, a nie przelew z rachunku, do którego
    debetówka jest wydana), a nie pozwalają kredytówką ? Chyba że przez kartę nie zasila
    się konta PP tylko paypal płaci sprzedawcy, a w zamian obciąża podpiętą kartę ?
    Bo pozwolenie w tym wypadku na mTransfer z KK byłoby albo głupotą albo przeoczeniem -
    a sprawdzałeś, że to jest na pewno mTransfer z KK (czyli transakcja bezgotówkowa -
    bez prowizji i z GP) a nie zwykły przelew z rachunku karty (z prowizją i bez GP) ?

  • 6. Data: 2017-03-10 19:04:33
    Od: kashmiri <k...@l...co.uk>

    W dniu piątek, 10 marca 2017 13:45:52 UTC użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    się konta PP tylko paypal płaci sprzedawcy, a w zamian obciąża podpiętą kartę ?

    PayPala nigdy nie można było zasilić kartą; tylko przelewem (za darmo) albo poprzez
    płatność od innego użytkownika (z prowizją od otrzymanej kwoty)

> [...]
    bez prowizji i z GP) a nie zwykły przelew z rachunku karty (z prowizją i bez GP) ?

    Wizualnie wyglądało jak mTransfer, ale głowy nie dam. Kiedyś, lata temu, też już były
    takie przeoczenia z mTransferem, nie pamiętam z jakim systemem. Do dzisiaj puszczając
    kasę przez Yetipay płaci się śmiesznie niską prowizję. Ale po raz pierwszy widzę coś
    zupełnie za friko.

    k.

  • 7. Data: 2017-03-10 22:52:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 23:41:45 UTC+1 użytkownik kashmiri napisał:
> [...]
    środki można też wycofać na rachunek bieżący w prawdziwym banku.

    > Czy to oznacza, że w ten sposób da się zamieniać środki z KK na żywą gotówkę -

    O jakich kwotach mówisz?
    Bo jeśli dobrze Ciebie zrozumiałem to musze wykonać kilka operacji- zasilić z mbanku
    paypala, z paypala przelac na konto osobiste. Ze dwa dni to potrwa.
    Czas + kombinacje= nie warto(wg mnie). Zabawa dla hobbystów
    5000 tak przerzucisz(o ile się uda) to zysk jaki z tego? Na hot doga w żabce starczy?

  • 8. Data: 2017-03-11 00:51:36
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2017 3:40 AM, Marek wrote:

    > Tak, tylko zweryfikuj tożsamość w paypal bo jak przekroczysz jakąś
    > kwotę (nie pamiętam już jaką) mogą Ci je zablokować.

    9700

  • 9. Data: 2017-03-11 00:53:44
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/9/2017 11:10 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:

    > A weryfikację PayPala już przechodziłeś? Bo z raz czy dwa kilkaset
    > złotych wypłacisz, a potem Ci założą blokadę na parę miesięcy i
    > będziesz wysyłał, a to skan dowodu, a to prawa jazdy, a to
    > rachunków za gaz czy telefon i takie tam przyjemności.

    No i?
    Wyslalem i na nastepny dzien nie bylo problemu.

  • 10. Data: 2017-03-11 00:56:33
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/10/2017 12:04 PM, kashmiri wrote:
    > PayPala nigdy nie można było zasilić kartą;
    dalo sie ale nie za darmo.

    Z jednego konta płacisz za towar na drugie konto kartą kredytową, potem
    robisz zwrot co wraca na paypal a to juz wyplacasz na konto.