  • 1. Data: 2017-03-10 21:45:10
    Temat: BPH -> Alior - zmiany logowania od 27 marca
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Alior rozsyła mailem info że po zalogowaniu do starego ST BPH pojawi
    się opis sposobu logowania, który wejdzie 27 marca.

    Jako że korzystam z AliorKantor to u mnie podają że mam się logować
    tym samym CIF co do Kantoru. Obecnie to logowanie opisane poniżej
    jeszcze u mnie nie działa.

    ***
    Informujemy, że od 27 marca br. należy korzystać z bankowości
    internetowej Alior Banku, w której będą widoczne zarówno produkty
    przejęte z Banku BPH, jak i produkty Alior Banku. Jak logować się od
    27 marca 2017 roku?

    Krok 1
    Wejdź na stronę https://www.aliorbank.pl i kliknij "Zaloguj".

    Krok 2
    Wybierz opcję "System bankowości internetowej Alior Banku"

    Krok 3
    Wpisz dotychczasowy identyfikator (numer CIF) w Alior Banku: xxxxxxxx

    Krok 4
    Wpisz dotychczasowe hasło do bankowości Alior Banku.

    Przy kolejnym logowaniu będziesz korzystać z dotychczasowego hasła.

    Jeśli nie zdefiniowałeś jeszcze numeru telefonu zaufanego w Alior
    Banku, uzupełnij go w oddziale oznaczonym logo Alior Banku:
    https://www.aliorbank.pl/placowki-i-bankomaty.html

    Numer telefonu zaufanego będzie Ci potrzebny, by autoryzować
    transakcje.

    Nie zostanie on przeniesiony do systemów Alior Banku z systemów
    przejętych z Banku BPH, dlatego konieczne jest zdefiniowanie numeru w
    oddziale oznaczonym logo Alior Banku. Usługa nie jest dostępna w
    placówkach partnerskich.

    Jeżeli od 27 marca do 25 czerwca br. ani razu nie zalogujesz się do
    bankowości internetowej Alior Banku, ze względów bezpieczeństwa dostęp
    do systemu zostanie zablokowany. Jego odblokowanie będzie możliwe
    tylko w oddziale Banku.
    ***

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2017-03-10 23:35:18
    Temat: Re: BPH -> Alior - zmiany logowania od 27 marca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-03-17 o 21:45, WAM pisze:
    > Alior rozsyła mailem info że po zalogowaniu do starego ST BPH pojawi
    > się opis sposobu logowania, który wejdzie 27 marca.

    Mail, mailem. Ta instrukcja pojawia się po zalogowaniu na konto i nawet
    próbowałem ją zrealizować, ale nie da się. Dopiero infolinia mnie
    uświadomiła,że wysyłają już wiadomość, a działać będzie od 27 marca.

  • 3. Data: 2017-03-11 17:11:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 10 Mar 2017 23:35:18 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >Mail, mailem. Ta instrukcja pojawia się po zalogowaniu na konto i nawet
    >próbowałem ją zrealizować, ale nie da się. Dopiero infolinia mnie
    >uświadomiła,że wysyłają już wiadomość, a działać będzie od 27 marca.
    Wydawało mi się że dokładnie to napisałem :) Ale może mi się to tylko
    wydawało.

    WAM

  • 4. Data: 2017-03-12 10:12:57
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    WAM wrote:

> [...]
    >
    > Jako że korzystam z AliorKantor to u mnie podają że mam się logować
    > tym samym CIF co do Kantoru. Obecnie to logowanie opisane poniżej

    Mi się pojawiła taka plansza, gdzie było napisane że mam się logować na mój
    wcześniej utworzony CIF. Problem w tym, że w AliorBanku miałem tylko 2
    usługi: kredyt ze sklepu internetowego oraz być może konto Meritum
    (zamknąłem je zanim zostało przeniesione do AliorBanku ale kto wie co
    zrobili z moimi danymi osobowymi?). Zatem ten CIF pierwszy raz został mi
    uwidoczniony (sprawdziłem umowę kredytową i nie ma na niej CIFu).

    Dodatkowo jest info, że mam wygenerować hasło startowe oraz aby to zrobić
    muszę podać do wiadomości banku mój numer telefonu - ponieważ go nie
    przeniosą z BPH.

    I teraz pytanie: oni rzeczywiście mieli mój CIF już wcześniej, czy to jest
    nowy CIF i po prostu tak nieudolnie ujęli w słowa że mam się na niego
    logować?

    Dokładnie to jest tak: "Wpisz dotychczasowy identyfikator (numer CIF) w
    Alior Banku".

    --
    Wysłane z pola.

  • 5. Data: 2017-03-13 00:16:04
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Mail, mailem. Ta instrukcja pojawia się po zalogowaniu na konto i nawet
    > próbowałem ją zrealizować, ale nie da się. Dopiero infolinia mnie
    > uświadomiła,że wysyłają już wiadomość, a działać będzie od 27 marca.

    Mi się na ten przykład nie pojawiła ani razu po zalogowaniu(choć inne
    pierdoły się pojawiały), a adresu e-mail konsekwentnie nie podaję;)

    --
    t0maszek

  • 6. Data: 2017-03-13 17:21:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Mar 2017 00:16:04 +0100, Tomaszek <t...@o...pl>
    wrote:

    >Mi się na ten przykład nie pojawiła ani razu po zalogowaniu(choć inne
    >pierdoły się pojawiały), a adresu e-mail konsekwentnie nie podaję;)
    Powiadomienia i zdarzenia -> Archiwum wiadomości

    Tam mam widoczne z datą 08.03 to co się wyświetliło jednorazowo po
    zalogowaniu.

    WAM

  • 7. Data: 2017-03-16 10:26:42
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2017-03-13 o 17:21, WAM pisze:

    > Powiadomienia i zdarzenia -> Archiwum wiadomości
    >
    > Tam mam widoczne z datą 08.03 to co się wyświetliło jednorazowo po
    > zalogowaniu.

    U mnie ta informacja pojawiła się dopiero 14 marca, tak więc wniosek z
    tego, że nie wrzucają tego wszystkim jednocześnie. Dostałem również
    powiadomienie SMS na telefon zaufany.

    --
    t0maszek