  • 11. Data: 2017-03-11 08:59:19
    Temat: Re: PayPal, mTransfer i darmowa kasa z KK?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Mar 2017 13:52:05 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Czas + kombinacje= nie warto(wg mnie). Zabawa dla hobbystów
    > 5000 tak przerzucisz(o ile się uda) to zysk jaki z tego? Na hot
    doga w
    > żabce starczy?

    Może kolega wyjaśni po co tak kombinuje. Ja w ten sposób obchodzilem
    zajęcia kom. gdy była potrzebna gotówka z kk, być może o to chodzi.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2017-03-11 09:52:39
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-03-10, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Bo pozwolenie w tym wypadku na mTransfer z KK byłoby
    > albo głupotą albo przeoczeniem - a sprawdzałeś, że to jest na pewno
    > mTransfer z KK (czyli transakcja bezgotówkowa - bez prowizji i z GP)
    > a nie zwykły przelew z rachunku karty (z prowizją i bez GP) ?

    Kiedyś taki case obowiązywał z Blue Media.
    Przez lata tego używałem, żeby zminimalizować odsetki z kredytu bieżącego
    praktycznie do zera (1% w skali roku, przy kwocie 80k).

    A potem stało się to zbyt popularne i mBank zablokował. :)

    Jak się to stanie zbyt popularne, to mBank pewnie i tutaj zablokuje
    karty kredytowe na formatce.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com