  • 1. Data: 2003-02-18 11:20:36
    Temat: Panstwo wezmie na siebie czesc kosztow kredytu na zakup mieszkan?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam,

    slyszalem, ze tego typu dofinansowanie na zakup nowych i nie tylko mieszkan ma
    wejsc w zycie od marca.

    Niestety nie moge nigdzie znalezc informacji, jak to ma wygladac, znam tylko
    zarys - podobno Panstwo ma finansowac duza czesc kosztow kredytu, nawet polowe
    oprocentowania.

    Brzmi tak ladnie, ze az nieprawdopodobnie. Jest to mozliwe, czy tez czegos nie
    doczytalem/cos przeoczylem?

    Jesli tak to ma wygladac, to moglby ktos przeslac mi linka do strony, ktora to
    dokladnie klaruje (tzn. warunki, jakie musi spelnic kredytobiorca,
    zabezpieczenia, itd), lub w skrocie wytlumaczyc?

    Dziekuje bardzo z gory za info i pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-02-18 11:59:01
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > slyszalem, ze tego typu dofinansowanie na zakup nowych i nie tylko
    > mieszkan ma wejsc w zycie od marca.

    Co do daty nie mam pewności, nie śledziłem.

    > Niestety nie moge nigdzie znalezc informacji, jak to ma wygladac,
    > znam tylko zarys - podobno Panstwo ma finansowac duza czesc kosztow
    > kredytu, nawet polowe oprocentowania.

    MarekPol prawda. Mają być oprocentowane bodaj 7 czy 8% i to
    oprocentowaniem stałym. Kredyty komercyjne nie są dużo droższe a przy
    spadku stóp % powinny tanieć.

  • 3. Data: 2003-02-18 12:03:49
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Było na onecie dzial biznes

    Mialy byc oprocentowane na 6% (ma sie na to Kolodko zgodzic) obecnie jest
    zgoda na 7% calosc doplat do odsetek am dotyczyc 100 mln zł

    kredyty w PLN na min 20 lat

    PZDR

  • 4. Data: 2003-02-18 13:51:45
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> w
    poście news:87bs1994vu.fsf@cauchy.softax.local napisał:

    > MarekPol prawda. Mają być oprocentowane bodaj 7 czy 8% i to
    > oprocentowaniem stałym. Kredyty komercyjne nie są dużo droższe a przy
    > spadku stóp % powinny tanieć.

    Kolejny niewypał naszego niestety ministra.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi