  • 1. Data: 2003-02-18 11:17:37
    Temat: [Lukas] % w dół
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oprockont.asp

    Kto następny ;-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-02-18 12:18:15
    Temat: Re: [Lukas] % w dół
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2t4nt$mgd$1@inews.gazeta.pl, Glenn <g...@g...pl>:
    > http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oprockont.asp
    >
    > Kto następny ;-) ?

    Chyba Inteligo, o ile nie stracilem rachuby.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-18 17:19:14
    Od: t...@p...onet.pl

    > Chyba Inteligo, o ile nie stracilem rachuby.
    >
    > --
    > Robert
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

    Od końca lutego kolejka zacznie się od nowa (jeżeli obniżą).

  • 4. Data: 2003-02-18 18:03:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > Od końca lutego kolejka zacznie się od nowa (jeżeli obniżą).

    Jezeli faktycznie obniza, to IMHO mB nie bedzie obnizac juz depozytow, sadzac po
    skali ostatniej obnizki.
    Swoja droga to ciekaw jestem czy w tym roku %% linii (prywatne konta) zejdzie
    ponizej 10% i ktory bank zrobi to jako pierwszy ;-))