  • 1. Data: 2003-02-18 09:32:55
    Temat: Tansze kredyty w MutiBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank - obniżka oprocentowanie w ramach Planów Finansowych -
    kredyty mieszkaniowe, odnawialne, gotówkowe i samochodowe są już
    dostępne od 6,95% w PLN.

    Krzysztof Druszcz, MultiBank, 2003.02.18

    MultiBank - detaliczna częśćBRE Banku SA - od 17.02.2003 obniża
    oprocentowanie kredytów w ramach Planów Finansowych. Aktualne
    oprocentowanie kredytów mieszkaniowych, odnawialnych, gotówkowych i
    samochodowych wynosi od 6,95% w PLN w skali roku. Podstawowym wymogiem
    uzyskania kredytów oprocentowanych w wysokości 6,95% w PLN jest
    posiadanie przez Klienta minimum 70% wkładu własnego w inwestycje.

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1927

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-18 09:41:22
    Temat: Re: Tansze kredyty w MutiBanku
    Od: k...@p...onet.pl

    Kredyty może i sa tańsze ale sposób ich przyznawania to jakiś skandal. Zwodzą
    każą nosić stosy dokumentów, a jak przyjdzie co do czego to i tak góry
    problemów. Ciekawostką jest fakt, że w różnych Oddziałach tego samego
    Banku "doradcy" Klienta mają inne wymagania co do dokumentów, wyliczają inne
    kwoty kredytu, bądź ganiają człowieka od siedzącego stanowiska do stojącego i
    tak w koło. Jeśli chcecie zaciągnąć kredyt na mieszkanie omijajcie Oddzial w
    Gorzowie.... gorąco niepolecam. W Poznaniu te same sprawy załatwia się
    zdecydowanie szybciej i lepiej.

  • 3. Data: 2003-02-18 09:57:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał

    > MultiBank - obniżka oprocentowanie w ramach Planów Finansowych -
    > kredyty mieszkaniowe, odnawialne, gotówkowe i samochodowe są już
    > dostępne od 6,95% w PLN.

    "Klienci MultiBanku, którym przyznano Plan Finansowy - MultiPlan lub MultiPlan
    Walutowy - mogą otrzymać kredyt odnawialny, gotówkowy, czy samochodowy,
    oprocentowany taką samą niską stopą jak kredyt hipoteczny - od 6,95% PLN w skali
    roku."

    :OOO

  • 4. Data: 2003-02-18 10:44:31
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    A co z klientami którzy juz korzystają z kredytu.
    Czy oni też dostaną mniejsze oprocentowanie ?
    Grzegorz
    PS
    No, no swoją drogą szybko zareagowali.

  • 5. Data: 2003-02-18 12:19:53
    Od: "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > A co z klientami którzy juz korzystają z kredytu.
    > Czy oni też dostaną mniejsze oprocentowanie ?

    Wg multilinki tak. Mnie to jednak nie dotyczy, bo mam kredyt w CHF, a
    obniżyli tylko kredyty PLN

    Bonzi

  • 6. Data: 2003-02-18 15:17:57
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > Wg multilinki tak. Mnie to jednak nie dotyczy, bo mam kredyt w CHF, a
    > obniżyli tylko kredyty PLN

    Ciekawe do kiedy ta promocja ?
    Grzegorz

  • 7. Data: 2003-02-18 15:18:41
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

> [...]
    > Gorzowie.... gorąco niepolecam. W Poznaniu te same sprawy załatwia się

    He, he... Koleżanka się sparzyła ?
    Nie pierwsza i nie ostatnia.
    Grzegorz

  • 8. Data: 2003-02-18 15:36:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Grzegorz" <g...@W...pl> wrote in message

    > Ciekawe do kiedy ta promocja ?

    Zapytaj niewidzialnej ręki rynku :-)

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2003-02-18 16:05:11
    Od: t...@p...onet.pl

    Aktualnie na stronie Multibanku jest następujące oprocentowanie

    *********************************
    V. Kredyty oferowane w ramach MultiPlanu
    Rodzaj kredytu Oprocentowanie nominalne Należności przeterminowane
    Kredyt mieszkaniowy (Zmienna stopa proc.) od 8,95%
    Kredyt na zakup samochodów osobowych (Zmienna stopa proc.) od 8,95%
    Kredyt na zakup towarów i usług (Zmienna stopa proc.) od 8,95%
    Kredyt gotówkowy (Zmienna stopa proc.) od 8,95%
    ***********************************

    Skąd więc ta rewelacja. Czy dotyczy tylko osób biorących kredyt mieszkaniowy i
    mających powyżej 70% wkładu własnego. Takich ludzi jest bardzo mało. A jak
    wygląda oprocentowanie dla sytuacji typowych 20-30% wkładu własnego. Może ktoś
    wie. Tensor1.

  • 10. Data: 2003-02-18 16:16:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > Aktualnie na stronie Multibanku jest następujące oprocentowanie
    [...]

    Jak zwykle update www.multibank.pl nie nadąża za rzeczywistoscia ;-//