  • 101. Data: 2019-08-10 21:45:12
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Owszem, ale zwykle czytane paszczą, spróbuj zapamiętać.

    -----

  • 102. Data: 2019-08-11 01:06:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > No ale serio, trzeba iść w ekstremum i argumentować, że ekstremalnie
    > trudna do złamania technologia jest słaba i niemalże bezużyteczna, bo

    Tak jak napisałem, to jest tylko dodatkowe, słabe zabezpieczenie.
    Ale możesz sobie wierzyć w co chcesz.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 103. Data: 2019-08-11 03:38:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > On 2019-07-30, Poldek <p...@i...eu> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > E tam. "WIFI Calling" to już parę lat ma.

    WiFi calling nie działa u ludzi, którzy nie posiadają telefonu
    komórkowego, a posiadają komputer z dostępem do internetu i konto z
    dostępem przez WWW.

  • 104. Data: 2019-08-11 09:44:52
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-08-11, Poldek <p...@i...eu> wrote:

    [...]

    > WiFi calling nie działa u ludzi, którzy nie posiadają telefonu
    > komórkowego, a posiadają komputer z dostępem do internetu i konto z
    > dostępem przez WWW.

    Życie. Jak chcą wygodnie, to muszą ją kupić.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 105. Data: 2019-08-11 20:30:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Aug 2019 21:45:12 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Owszem, ale zwykle czytane paszczą, spróbuj zapamiętać.

    Z banku o tyle dobrze, ze wiadomo kiedy przyjdzie, no i dyktafon mozna
    przygotowac.

    J.

  • 106. Data: 2019-08-12 11:11:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W znanych mi szpitalnych wifi i podobnych jest problem z protokołami SSL, czasem
    nawet poczta nie idzie.

    -----

  • 107. Data: 2019-08-12 11:18:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    OT, ale uświadomiłeś mi, jak bardzo się zmieniły relacje rodzinne.
    Kiedyś telefon w domu był jeden, wszyscy na niego dzwonili i wszyscy z niego
    dzwonili, czasem była kolejka "mama kończ bo muszę...".
    Teraz dziecku dajemy komórkę, żeby nam nie zawracało d... "tata mogę telefon?".
    BTW mamy stacjonarny ale problemem nie jest technologia druciana, lecz stawki za
    rozmowy (zawsze kilka kroków do tyłu w porównaniu z
    komórkami).

    -----

  • 108. Data: 2019-08-12 11:25:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie masz płaskich wtyczek??

    -----
    > konstrukcja naszych gniazdek jest taka, ze to raczej do gniazdka z bolcem nie
    wsadzisz wtyczki bez dziury.

  • 109. Data: 2019-08-12 11:49:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >OT, ale uświadomiłeś mi, jak bardzo się zmieniły relacje rodzinne.
    >Kiedyś telefon w domu był jeden, wszyscy na niego dzwonili i wszyscy
    >z niego dzwonili, czasem była kolejka "mama kończ bo muszę...".

    A potem odwrotnie "dziecko, a ty znowu w internecie, oj bedzie bolalo
    jak przyjdzie rachunek" :-)

    >Teraz dziecku dajemy komórkę, żeby nam nie zawracało d... "tata mogę
    >telefon?".

    To jedno, ale pojdzie do szkoly i lacznosc sie przyda.
    Tylko choroba ... bateria sie rozladowala :-)

    Komorke (starego typu) i tableta mu dac ?

    >BTW mamy stacjonarny ale problemem nie jest technologia druciana,
    >lecz stawki za rozmowy (zawsze kilka kroków do tyłu w porównaniu z
    >komórkami).

    eee - nie masz nielimitowanych na drucie ?

    J.

    -----

  • 110. Data: 2019-08-12 12:41:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>