  • 21. Data: 2018-10-26 09:49:58
    Temat: Re: POTRZEBNY KANTOR INTERNETOWY, KTÓRY...
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-10-25 o 12:11, Piotr pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Może to byłoby jakieś rozwiązanie, niewygodne, bo z koniecznością
    > ściągania systemu z płytki zawsze wtedy gdy chciałbym skorzystać z kantoru,
    > ale lepsze takie niż żadne.
    > Czy znasz adres, z ktorego mógłbym ściągnąć (a następnie wypalić sobie
    > płytkę) coś najprostszego, co pozwalałoby używać dysku twardego z danymi
    > i łączyć się z Internetem przy pomocy WiFi (tak normalnie działam).
    > Komputer jest stary, 32-bitowy.

    Slax:
    https://www.slax.org/

    Knoppix:
    http://www.knoppix.net/

    Slitaz:
    http://slitaz.org/

    --
    Pete

  • 22. Data: 2018-10-26 10:06:04
    Od: "Piotr" <P...@P...com.pl>

    > Slax:
    > https://www.slax.org/
    >
    > Knoppix:
    > http://www.knoppix.net/
    >
    > Slitaz:
    > http://slitaz.org/

    Dzięki.

    Pzdr.
    Piotr

  • 23. Data: 2018-10-29 18:09:10
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 10/25/18 1:41 PM, Piotr wrote:

    > Dodam jeszcze, że z tej płytki kiedyś bootowalem Ubuntu na komputerze
    > stacjonarnym i dyski twarde byly widoczne.
    > Zostawię to jednak, bo zaraz ktoś napisze, że nie ta grupa i będzie miał
    > rację.

    To nic nie zmieni. Pamiętaj, że teraz prawie wszystko wymaga już SSL
    (https) a ta dystrybucja jest za stara aby obsłużyć najnowsze protokoły.
    Używaj coś z tego co podał Ci Pete albo poszukaj w google jakiegoś
    porównania lekki dystrybucji LiveCD. Zainstaluje sobie jakaś na pendrive
    i z niej korzystaj. Ma to niewątpliwie bardzo ważna dla Ciebie zaletę,
    że będzie po prostu bezpieczny przy korzystaniu z internetu i to nie
    tylko przy korzystaniu z kantoru czy tam banku ale z każdej innej strony
    do której się logujesz. Osobiście z XP i telefonu Windows Mobile nic
    ważnego bym raczej nie robił aby nie kusić losu ;)

    Xenocide

  • 24. Data: 2018-12-28 09:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr P...@P...com.pl ...

    > Zdziwię Cię jeszcze bardziej - na kompie mogłem aktywować kantor,
    > oczywiście z www, ale używać kantoru już nie mogę. Za stara
    > przeglądarka, a dla podanych odpowiednich wersji IE, FF, Chrome i
    > Safari - za stary system operacyjny.
    > IKO na smartfonie działa, ale niektore funkcje nie działają, w tym
    > kantor - z powodu Windows Phone.

    Hmm... komp nie majacy problemów z takimi sprawami kosztuje powiedzmy
    200-300zł...
    Czyzbys chciał zawracac kijem wisłe?

    Sam pracuje bardzo wygodnie na kompie z procesorem z 2006 roku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece