  • 1. Data: 2018-10-25 08:17:45
    Temat: [OT] Ubezpieczenie sprzętu AGD (przedłużona gwarancja)
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry Szanownym Grupowiczom,

    Trochę OT, bo finanse, ale nie banki. Chodzi mi o ubezpieczenie
    sprzętu AGD (np. pralki) polegające na bezpłatnej naprawie
    po upływie gwarancji producenta- tzw. przedłużona gwarancja.
    Wielu sprzedawców sprzętu AGD oferuje to przy zakupie sprzętu,
    nawet na Alledrogo ostatnio się pojawiło.

    No i mam pytanie: czy jakaś firma ubezpieczeniowa oferuje
    takie coś dla osoby fizycznej (która rzeczoną pralkę
    nabyła tydzień temu gdzieś w sklepie), nie dla firmy
    -sprzedawcy AGD?

    Wyszukiwarka oczywiście wypluwa dziesiątki stron wyjaśniających
    co to jest, dlaczego się nie opłaca (szczególnie w wersji
    "ubezpieczenie od wszystkiego"), ale nadal nie znam odpowiedzi
    na moje pytanie...

    Z góry dziękuję, pozdrawiam,

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2018-10-25 08:41:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://www.bgzbnpparibas.pl/klienci-indywidualni/ub
    ezpieczenia/multigwarancja

  • 3. Data: 2018-10-25 08:55:10
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.10.2018 Kris <k...@g...com> napisał/a:

    > https://www.bgzbnpparibas.pl/klienci-indywidualni/ub
    ezpieczenia/multigwarancja

    Wygląda ciekawie, dzięki- przyjrzę się.

    Znalazłem jeszcze simplesurance.pl i easyprotect.pl,
    ale ciągle żadnej firmy ubezpieczeniowej bezpośrednio- ciekawe czemu :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2018-10-25 09:01:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 08:55:12 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    napisał:

    > Znalazłem jeszcze simplesurance.pl i easyprotect.pl,
    > ale ciągle żadnej firmy ubezpieczeniowej bezpośrednio- ciekawe czemu :-)
    easyprotect.pl- ubezpieczenie alianz
    easyprotect.pl- "EasyProtect(R) to NIE polisa ubezpieczeniowa, a kontynuacja i
    zachowanie ciągłości po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu."

  • 5. Data: 2018-10-25 10:18:23
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Znalazłem jeszcze simplesurance.pl i easyprotect.pl,
    > ale ciągle żadnej firmy ubezpieczeniowej bezpośrednio- ciekawe czemu :-)

    Brak popytu?

  • 6. Data: 2018-10-25 16:38:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    z tego co widziałem to taka polisa (przedłużona gwarancja) kosztuje
    kilkaset złotych

    można to zrobić znacznie taniej:

    a dokładniej dokupić assistance do ubezpieczenia mieszkania, kosztuje
    max 30 zł rocznie, a polisa obejmuje m.in. naprawę sprzętu (do 5 lat),
    poza tym wizytę hydraulika, elektryka itp...

    natomiast jeżeli sprzęt "ktoś" nam przypadkiem popsuł to idealna jest do
    tego polisa OC w życiu prywatnym, niedawno na pbb był wątek na ten temat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2018-10-26 07:44:45
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.10.2018 RobertS <b...@x...pl> napisał/a:

    > a dokładniej dokupić assistance do ubezpieczenia mieszkania, kosztuje
    > max 30 zł rocznie, a polisa obejmuje m.in. naprawę sprzętu (do 5 lat),
    > poza tym wizytę hydraulika, elektryka itp...

    Asisstance mam od PZMot, tu jest tylko hydraulik, elektryk,
    szklarz, ślusarz. Zatem tego typu dodatków do ubezpieczenia
    mieszkania nie szukałem, a nie wiedziałem,
    że gdzieś jest oferowana naprawa sprzętu AGD.

    W AXA, gdzie mam ubezpieczonie mieszkanie assistance
    obejmuje tylko transport/dozór mienia i "pobytu zastępczego"
    (co też jest w PZMot). Ale z szybkiego sprawdzenia widzę,
    że np. UNIQA to oferuje, więc pewnie inni też.

    Wielkie dzięki za podpowiedź, poszukam.

    > natomiast jeżeli sprzęt "ktoś" nam przypadkiem popsuł to idealna jest do
    > tego polisa OC w życiu prywatnym, niedawno na pbb był wątek na ten temat

    To wiem, OC mam, dzięki.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2018-10-26 08:46:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 07:44, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    > (co też jest w PZMot). Ale z szybkiego sprawdzenia widzę,
    > że np. UNIQA to oferuje, więc pewnie inni też.

    możesz ubezpieczyć np. mury na min. kwotę i do tego dokupić assistance,
    jak będziesz miał problem ze znalezieniem to daj znać

    ps
    PZMot jest TU czy ma z którymś jakąś umowę podpisaną?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2018-10-26 09:54:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-10-25 o 16:38, RobertS pisze:
> [...]
    >
    > natomiast jeżeli sprzęt "ktoś" nam przypadkiem popsuł to idealna jest do
    > tego polisa OC w życiu prywatnym, niedawno na pbb był wątek na ten temat

    Z tym, że zwykle assistance do ubezpieczenia pokrywa tylko robociznę.
    Części zamienne nie są ubezpieczone.

    W takiej przedłużonej gwarancji - są.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2018-10-26 13:38:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2018 08:46:56 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > możesz ubezpieczyć np. mury na min. kwotę i do tego dokupić assistance,
    > jak będziesz miał problem ze znalezieniem to daj znać
    >
    > ps
    > PZMot jest TU czy ma z którymś jakąś umowę podpisaną?

    A takie assistance to tylko dla sprzętów w ubezpieczonym lokalu czy dla sprzętów
    ubezpieczającego?
    Np mam dwa mieszkania, jedno ubezpieczam a w drugim zmywarka się psuje. assistance
    wtedy pewnie nie zadziała.