  • 11. Data: 2014-07-18 08:54:22
    Temat: Re: PKO zabija klientów opłatami
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
    > 30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)

    W czym?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 12. Data: 2014-07-18 09:00:30
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-07-18 08:54, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > W czym?

    W tym gdzie są żubry :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-07-18 09:08:31
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > W tym gdzie są żubry :)

    Było tak od razu...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 14. Data: 2014-07-18 13:11:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 18 Jul 2014 08:54:22 +0200, "Henryk \"Plumski\" Plumowski"
    <g...@k...eu> wrote:

    >W czym?
    Bierzesz browary i idziesz w puszcze.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 15. Data: 2014-07-18 19:00:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 18.07.2014 07:34, WAM pisze:

    > A za miesiąc jeszcze odsetki doliczą od tych 1500 zł.

    Dokładnie. Te 30 zł to nie wszystkie opłaty jakie czekają autora, no
    chyba że to jak najszybciej spłaci.

    Xenocide

  • 16. Data: 2014-07-18 20:01:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-07-18 19:00, xbartx pisze:

    > Dokładnie.

    Nie pisz bzdur. Na pewno nie naliczą dokładnie, tylko zaokrąglą.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 17. Data: 2014-07-20 11:28:54
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Krasnal wrote:

    > Przelałem z konta karty kredytowej w PKO 1500 zł na konto w PKO,
    > opłata 30 złotych !!!!!! Za co się pytam? wszystko odbyło się w
    > ramach tego samego banku. Jako klienta ta opłatą mnie zabili.
    > Zgroza!!!!! Wypisuję się z tego pazernego banku!!! Czy w innych
    > bankach "polskich" opłaty są podobne? Ktoś wie?

    Wlasnie zaplaciles 30pln za kurs korzystania z karty kredytowej. Moglo
    byc drozej.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 18. Data: 2014-07-20 17:10:37
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Wlasnie zaplaciles 30pln za kurs korzystania z karty kredytowej.
    > Moglo byc drozej.

    będzie drożej, bo naliczone zostaną odsetki od zadłużenia.

  • 19. Data: 2014-07-20 23:52:49
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    zarząd komplementariusza wrote:

    > będzie drożej, bo naliczone zostaną odsetki od zadłużenia.

    No tak. Ale jeszcze moze splacic wczesniej. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 20. Data: 2014-07-21 00:11:01
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 23:52:49 UTC+2 użytkownik Rafał Grzelak napisał:

    > No tak. Ale jeszcze moze splacic wczesniej. :)

    tak czy inaczej jakies odsetki będą, bo z wypowiedzi krasnala wynika
    że nie wykonał natychmiastowego przelewu zwrotnego. Nawet jeśli błąd
    uświadomił sobie następnego dnia - to będą naliczone odsetki za 1 dzień