  • 21. Data: 2018-05-09 13:51:08
    Temat: Re: PKO wysyla płyty CD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    >Wydruk na żadanie bedzie tańszy niż 100tys płyt.

    >Regulaminów doliczyłem się 14. Nie wrozmiarze a w ilości jest
    >problem.

    W cytowanym linku podano 171 stron.
    To sie juz srednia ksiazka robi, i plyta tansza.
    A moze i lepsza, bo przeszukac mozna :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-05-09 14:03:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 1:48 PM, J.F. wrote:
    > Ale gdzie pewnosc, ze przez 10 lat nie znikna, ani sie nie zmienia ?

    Nie ma. Dlatego wolałbym żeby trzymało to państwo.

    Identycznyc problem jest z archiwizacją dowodów pracy dla zusu. W końcu
    zajelo się tym państwo (skutek jak zwykle, ale przynajmniej chęci były).

    > Moze i stac, ale szef by chcial, zeby to bylo dojczearchive.de :-)

    Umowa była z PKO więc nie widze problemu. Może być tylko problem
    białkowy. Mi nie przeszkadza nawet rozowejednorozce.pl. Po coś te domeny
    gov.pl są.

    > No to podpisza jeszcze raz.

    Nie, bo klucze do podpisu trzyma urząd.

    To już sie będzie łatwo udowadnialo przed sądem, oczywiście jak się
    trafi na sędziego co miał w szkole podstawowej matematykę.

  • 23. Data: 2018-05-09 14:15:16
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Często nagrywam płyty (CD/DVD), np. ze zdjęciami (dla rodziny itp.).
    Jak się zmieści na CD, to nie na DVD (kwestia upakowania danych i trwałości płyty).
    Cena nośnika podobna lub nawet CD nieco wyższa :-o
    Jak archiwizować pendrajwy lub nawet karty pamięci??

    -----

  • 24. Data: 2018-05-09 14:23:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 14:15, ń pisze:
> [...]
    > Cena nośnika podobna lub nawet CD nieco wyższa :-o
    > Jak archiwizować pendrajwy lub nawet karty pamięci??

    Na starym dysku od laptopa służącym do celów backupowych, plus drugie
    zzipowane z hasłem w jakiejś chmurze typu chomikuj.

    Płyty CD - nie dość, że awaryjne, to już są przestarzałe, ja gdzieś od 7
    lat co najmniej nie używałem żadnego komputera z czytnikiem CD.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-05-09 15:34:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 2:15 PM, ń wrote:
    > Jak archiwizować pendrajwy lub nawet karty pamięci??

    Bluray. Dyski twarde.

  • 26. Data: 2018-05-09 15:36:26
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Może trzeba było im podać @dres to by przysłali mailem. A tak dziwisz
    > się jak wiatrak, że dostałeś pocztą z trąbką.

    Ja to się żalę, że w ogóle nie dostałem. Pocztą z trąbką? Czemu ne?
    Mam fajną listonoszkę, wypiłbym z nią znów kawę.

  • 27. Data: 2018-05-09 15:53:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:pcuo27$83v$...@n...news.atman.pl... On 5/9/2018 1:48 PM,
    >Nie ma. Dlatego wolałbym żeby trzymało to państwo.

    Ja tez bym wolal, ale panstwo nie chce, wiec dostales plyte :-)

    >Identycznyc problem jest z archiwizacją dowodów pracy dla zusu. W
    >końcu zajelo się tym państwo (skutek jak zwykle, ale przynajmniej
    >chęci były).

    Nie rozumiem - przeciez Zus dziala. Ale dopiero ok ... to juz chyba ze
    20 lat Platnika bedzie :-)

    >Umowa była z PKO więc nie widze problemu. Może być tylko problem
    >białkowy.

    Ogolnie tez nie widze, choc po paru latach ... sprzedamy taki DB razem
    z klientami, ale domene chcemy zabrac, bo zalozymy sobie nowy.
    Choc nowy archiwum moze trzymac.

    >Nie, bo klucze do podpisu trzyma urząd.

    Jest to jakis pomysl, ale ciagle grozi
    "nie mamy panskiego regulaminu i co ... ".

    >To już sie będzie łatwo udowadnialo przed sądem, oczywiście jak się
    >trafi na sędziego co miał w szkole podstawowej matematykę.

    Cos sie zmienia, ale dawniej egzamin na prawo byl z polskiego a nie z
    matematyki.

    J.

  • 28. Data: 2018-05-09 15:57:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-09 o 15:36, wiatrak pisze:

    > Ja to się żalę, że w ogóle nie dostałem. Pocztą z trąbką? Czemu ne?
    > Mam fajną listonoszkę, wypiłbym z nią znów kawę.

    użyłem skrótu myślowego. Czyli nie podał maila to nie dostał maila.
    Tak jak Ty nie masz konta to i nic z pko nie dostałeś. :P

    --
    Pete

  • 29. Data: 2018-05-09 21:27:18
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 09.05.2018 o 13:27, Wojciech Bancer pisze:
    > Bo bank może sobie treść pod tymże linkiem zmieniać i nie ma gwarancji,
    > że tego nie zrobił.

    mBank niedawno się przestawił na rozsyłanie linków + sum kontrolnych do
    plików.
    A pomysł ze składnicą obsługiwaną przez KNF wydaje mi się ciekawy, i
    niedrogi. Tylko że to musi ustawodawca wymusić... zna ktoś jakiegoś?

    --
    Alf/red/

  • 30. Data: 2018-05-10 11:13:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak zaleje z dachu albo z Odry to jednak płyty lepsze ;-)

    -----