  • 1. Data: 2018-05-08 14:43:38
    Temat: banki podnosza oprocentowanie ?
    Od: kajeten <k...@g...com>

    nonstop dostaje smsy od bankow ze oszczedzaj u nas bo u nas najlepsze
    oprocentowanie, w tv to samo...co to sie dzieje ???

  • 2. Data: 2018-05-08 22:22:21
    Temat: Re: banki podnosza oprocentowanie ?
    Od: p...@g...com

    Den tisdag 8 maj 2018 kl. 14:43:39 UTC+2 skrev kajeten:
    > nonstop dostaje smsy od bankow ze oszczedzaj u nas bo u nas najlepsze
    > oprocentowanie, w tv to samo...co to sie dzieje ???

    Przeciez nie od dzisiaj banki reklamuja sie w tv %, a idea wlasnie wycofala z oferty
    swoje lepsze lokaty wiec nie wiem czy tak banki rzeczywiscie podnosza..

  • 3. Data: 2018-05-08 22:41:51
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2018-05-08 o 22:22, p...@g...com pisze:

    > Przeciez nie od dzisiaj banki reklamuja sie w tv %, a idea wlasnie wycofala z
    oferty swoje lepsze lokaty wiec nie wiem czy tak banki rzeczywiscie podnosza..

    A które ? te na 3,5% ?
    - pytam bo dziś dzwonił siakiś Ideowiec i proponował przekształcenie
    tej zwykłej w "lokate indeksowaną" ściemniając o siakichś 7% ;)

  • 4. Data: 2018-05-09 00:29:14
    Od: p...@g...com

    Den tisdag 8 maj 2018 kl. 22:41:23 UTC+2 skrev Waldek:

    > A które ? te na 3,5% ?
    > - pytam bo dziś dzwonił siakiś Ideowiec i proponował przekształcenie
    > tej zwykłej w "lokate indeksowaną" ściemniając o siakichś 7% ;)

    Zniknal wielki procent na 3,2 i "bezkonkurencyjna" na 3,5