  • 11. Data: 2018-05-09 13:11:27
    Temat: Re: PKO wysyla płyty CD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 11:54 AM, J.F. wrote:
    > Narzekasz na spadek napedow, to moze i cena tloczenia spadla :-)

    Raczej wzrosła, trzeba na nowo zrobić rozuch lini produkujacej CD. To
    już prawie vintage jak vinye. To nawet nie jest DVD.

    > Tloczona, czy nagrywana ?

    Tłoczona.

    > Ale co proponujesz - peny USB ?

    Stabilny serwis www z linkami działającymi > 10 lat.

    > A tych plikow ile ? Pojemnosc dyskietki latwo przekroczyc ...
    > No i ... a gdzie to nagrac ? Juz nie ma ;-)

    18MB. Autorun, zeby bylo bardziej w stylu lat '90.

    > A jest mniej trwaly ? bo mi sie wydaje ze po prostu drozszy :-)

    Wydruk na żadanie bedzie tańszy niż 100tys płyt.

    > Szczegolnie jak sie wymysla regulaminy po 100 stron :-)

    Regulaminów doliczyłem się 14. Nie wrozmiarze a w ilości jest problem.

    > No ale w sumie to tej trwalosci potrzeba na 3-6 lat - za rok i tak
    > zmienia, potem jakis okres roszczeniowy i koniec.
    > Wiec CD jak najbardziej tak ... ale tylko dla tych, co akceptuja
    > "posiadam czytnik CD". Reszta papierem :-)

    Posiadam stacje (sprawną) 5.25. Też chce mieć swoje prawa.

  • 12. Data: 2018-05-09 13:13:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/9/2018 11:56 AM, J.F. wrote:
    >Link. Ktory po 10 latach nie zniknie. Będzie i nowoczesnie i
    >ekologicznie.

    Kiedy wlasnie zniknie, i co zrobisz jako klient ?

    >Niestety szefowie działów www zmieniają się w korpo co 15 minut i
    >kazdy ma inną koncepcję od frameworku po zaokrąglone rogi ramek.
    >Wychodzi na to że mimo lądowania na księżycu nie uda nam się utrzymać
    >adresów www stabilnie.

    No ba, a jak sie okaze, ze to juz nie pko.pl, tylko dojczebank.pl ?

    >Wystarczy numer seryjny dokumentu i *PEWNE* miejsce gdzie mogę go
    >dostać.

    depozyt dokumentow w UOKiK ?
    A jak zlikwiduja ? :-)

    >Np. na żądanie w banku w postaci podpisanego pliku bądź wydruku. taki
    >z przed 30 lat też.

    A jaka masz pewnosc, ze to jest to co kiedys linkowano ?

    Nie narzekaj - to przeciez w trosce o ciebie :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-05-09 13:18:37
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Raczej wzrosła, trzeba na nowo zrobić rozuch lini produkujacej CD. To
    > już prawie vintage jak vinye. To nawet nie jest DVD.

    Nie przesadzasz trochę? Płyty CD z muzyką można normalnie kupić.

    MJ

  • 14. Data: 2018-05-09 13:19:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> writes:

    > Link. Ktory po 10 latach nie zniknie. Będzie i nowoczesnie i ekologicznie.

    Naprawdę w to wierzysz?

    Weźmy taką nordeę, czy LG bank. Wyobrażasz sobie, że ktoś będzie domeny
    po przejęciu utrzymywał?
    Prędzej uwierzę w "repozytorium" prowadzone przez KNF.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    There are many intelligent species in the universe, and they all own cats.

  • 15. Data: 2018-05-09 13:22:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 1:13 PM, J.F. wrote:
    > Kiedy wlasnie zniknie, i co zrobisz jako klient ?

    Ktoś w Waznym Urzędzie zaproponowal 10 lat. Najwidoczniej im tez zwisa
    co zrobi klient za 10 lat.

    > No ba, a jak sie okaze, ze to juz nie pko.pl, tylko dojczebank.pl ?

    Nie stać ich na pkoarchive.pl i płacenie 50zł/rok?

    > depozyt dokumentow w UOKiK ?
    > A jak zlikwiduja ? :-)

    To będę mógł przetrzebać im dupę likwidującym kartką wyborczą (tak wiem,
    słabe).

    > A jaka masz pewnosc, ze to jest to co kiedys linkowano ?

    Podpisane jest. Przez bank. Pechowo razem z datą.

    > Nie narzekaj - to przeciez w trosce o ciebie :-)

    Oczywiście, to generalna zasada ktorą kierują się banki.

  • 16. Data: 2018-05-09 13:27:52
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-09, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Link. Ktory po 10 latach nie zniknie. Będzie i nowoczesnie i ekologicznie.

    Kiedy UOKIK, czy inny IK postanowił, że tak nie można.
    Bo bank może sobie treść pod tymże linkiem zmieniać i nie ma gwarancji,
    że tego nie zrobił.

    To już mailem prędzej, ale nie każdy ma mail.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 17. Data: 2018-05-09 13:28:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 1:18 PM, Michał Jankowski wrote:
    > Nie przesadzasz trochę? Płyty CD z muzyką można normalnie kupić.

    Vinyle też.

    https://www.cnet.com/news/bye-bye-physical-media-son
    y-closes-cd-plant/

    7 lat temu.

    A zyski spadły obecnie ponoć do 10% tego co było w 2000.

    Jak widac to właściwy moment aby bank uznał tą technologię za
    sprawdzona, stabilną i z przyszłością.

    Myślę że jeszcze ze 30 lat i doczekam się wypisu z konta z
    weryfikowalnym podpisem cyfrowym. Tylko jeszcze musza się upewnic ze na
    pewno to jest dobre.

  • 18. Data: 2018-05-09 13:31:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 1:19 PM, Kamil Jońca wrote:
    > Naprawdę w to wierzysz?

    Nie. Problem znikających linkow mamy w świecie www od dawna. Tylko że to
    problem białkowy. Zatrudnia się na dyrektora "od strony" imbecyla i
    tenże imbecyl zaczyna swoje rewolucje od wymiany wszystkiego na inne. I
    tak się toczą historie korpo od 2000 roku a banki udzielają sie w tym
    zbiorowym debiliźmie nadwyraz aktywnie.

    > Weźmy taką nordeę, czy LG bank. Wyobrażasz sobie, że ktoś będzie domeny
    > po przejęciu utrzymywał?

    Wyobrażam sobie. Wystarczy wpis w ustawie.

    > Prędzej uwierzę w "repozytorium" prowadzone przez KNF.

    To niech prowadzą. Całośc tych bredni zmiesci sie na dysku za 200zł więc
    jest szansa że za 20mln + 20mln niedoszacowania dali by radę zrobić.

  • 19. Data: 2018-05-09 13:32:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 1:27 PM, Wojciech Bancer wrote:
    > Kiedy UOKIK, czy inny IK postanowił, że tak nie można.
    > Bo bank może sobie treść pod tymże linkiem zmieniać i nie ma gwarancji,
    > że tego nie zrobił.

    UOKIK jest prawdopodobnie zbiorowiskiem ludzi nie mających pojęcia że
    lata '90 mineły. Można to trywialnie naprawić.

    > To już mailem prędzej, ale nie każdy ma mail.

    To facebookiem :D Albo patriotycznie, zglościć się do Pana Gąbki.

  • 20. Data: 2018-05-09 13:48:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/9/2018 1:13 PM, J.F. wrote:
    >>> Link. Ktory po 10 latach nie zniknie. Będzie i nowoczesnie i

    >Ktoś w Waznym Urzędzie zaproponowal 10 lat. Najwidoczniej im tez
    >zwisa co zrobi klient za 10 lat.

    10 lat jest w miare ok, chyba ze ktos ma polisolokate na 15 :-)

    Ale gdzie pewnosc, ze przez 10 lat nie znikna, ani sie nie zmienia ?

    >Nie stać ich na pkoarchive.pl i płacenie 50zł/rok?

    Moze i stac, ale szef by chcial, zeby to bylo dojczearchive.de :-)

    >To będę mógł przetrzebać im dupę likwidującym kartką wyborczą (tak
    >wiem, słabe).

    Bardzo slabe. My tu o pieniadzach mowimy :-)

    >Podpisane jest. Przez bank. Pechowo razem z datą.

    No to podpisza jeszcze raz.
    Albo sie okaze, ze podpisali dobrze, ale zalinkowali ci cos innego.

    >Oczywiście, to generalna zasada ktorą kierują się banki.

    Akurat w tym przypadku to urzedy.
    Bank Ci ma dostarczyc trwały regulamin, a nie taki, ze "nie mamy pana
    plaszcza i co pan nam zrobi" ...

    J.