  • 1. Data: 2018-05-07 22:59:28
    Temat: idzcie do bankomatu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    bo wam zlikwiduja - spada liczba

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/finanse-osobiste/k
    oniec-ery-bankomatów-polacy-coraz-rzadziej-wypłacają
    -z-nich-gotówkę-te-dane-to-potwierdzają/ar-AAwSfvy

    Ja tez winny, bo praktycznie nie korzystam, a potem bede dlugo szukal

    J.

  • 2. Data: 2018-05-07 23:23:09
    Temat: Re: idzcie do bankomatu
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-07 o 22:59, J.F. pisze:

    > bo wam zlikwiduja - spada liczba

    To pójdziesz do innego. W czym problem?

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-05-08 07:48:34
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pewien murzyn z Alabamy zmarł po tym, jak poślinił palce po wypłacie z bankomatu.
    Taka nowoczesna wersja imienia róży.

    -----

  • 4. Data: 2018-05-10 12:18:57
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2018-05-07 o 22:59, J.F. pisze:

    > bo wam zlikwiduja - spada liczba

    Śmieszny ten artykuł.

    Ubyło 96 bankomatów z 23230.

    Czyli mamy 99.58% tego, co było. No po prostu krach ogólnopolski.

    A czego mielibyśmy oczekiwać, że nagle na nasyconym rynku w ciągu
    kwartału przybędzie ich kilka tysięcy?

    A i tak gdzieniegdzie przybywa, w moim mieście w ciągu ostatnich kilku
    lat przybyło z 5 euronetów, a stare dalej istnieją.

    Lepiej niech ktoś napisze o tym, że ponad 20% obywateli naszego pięknego
    kraju nie ma jakiegokolwiek konta (według poważnych badań tak naprawdę
    jest). A my tu o końcu bankomatów mówimy.

    L.

  • 5. Data: 2018-05-10 13:01:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-10 o 12:18, Luke pisze:
    > Śmieszny ten artykuł.
    >
    > Ubyło 96 bankomatów z 23230.

    W tym jeden z burdelu Rasputin w Wilanowie.

  • 6. Data: 2018-05-10 14:46:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 13:02:14 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > W tym jeden z burdelu Rasputin w Wilanowie.

    Wprowadzili terminale?
    Głośno o tym było przed wielkimi imprezami sportowymi w Brazylii w latach 2014 i 2016
    - tzn. o tym, że tam większość prostytutek terminale ma...

  • 7. Data: 2018-05-10 15:26:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Wprowadzili terminale?

    CBŚ zlikwidowało ten burdel. Nie wiem czy w w tym pruwatnym domku ktos
    mieszka i co sie tam dzieje, bo nic nie piszą na ten temat.
    > Głośno o tym było przed wielkimi imprezami sportowymi w Brazylii w
    > latach 2014 i 2016 - tzn. o tym, że tam większość prostytutek
    > terminale ma...

    Wilanów to w Polsce, w Warszawie.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-05-10 16:06:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 15:29:32 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > CBŚ zlikwidowało ten burdel. Nie wiem czy w w tym pruwatnym domku ktos
    > mieszka i co sie tam dzieje, bo nic nie piszą na ten temat.

    Fiu, to aż CBŚu potrzeba na burdel? No to raczej nie był to taki zwykły burdel...
    A wiadomo, jakiej sieci był ten bankomat?

    > Wilanów to w Polsce, w Warszawie.

    Wiem, jedzie się tam w dół.
    Ostatnio byliśmy tam na placyku, można było podziwiać dokończony ratusz (i oglądać
    herb w herbie dzielnicy), który pamiętam jako szkielet z lat dawnych. A jak szliśmy z
    placyku w cień ratusza, to na tej pół łące - pół klepisku znalazłem 2zł - a jak
    wracaliśmy na placyk, to jeszcze 5zł.
    I o tym "w dół" właśnie mówię.
    Myślałem, że postęp - bankomat niepotrzebny, bo kartą można płacić.
    Ale nie - zlikwidowali.
    I co tu się dziwić powiedzeniu, że jesteśmy 10 lat za murzynami (bo jakby nie patrzeć
    - w Brazylii dużo czarnych, a kartą można było płacić już w 2014)...

  • 9. Data: 2018-05-10 16:34:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > cień ratusza, to na tej pół łące - pół klepisku znalazłem 2zł - a jak
    > wracaliśmy na placyk, to jeszcze 5zł. I o tym "w dół" właśnie mówię.

    Fajnie, że znalazleś parę zł. na szczęście :-)
    Tylko, że tam jest równo. Nie idzie sie w żaden dół.
    A na tej łące widziałeś buławę-a'la trzepaczkę?
    Teraz jest tam plac zabaw dla dzieci, no i ta trzepaczka.

> [...]
    > 10 lat za murzynami (bo jakby nie patrzeć - w Brazylii dużo czarnych,
    > a kartą można było płacić już w 2014)...

    Może chodziło o bezpieczeństwo tych pań. Przecież ta "firma" działała
    nielegalnie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-05-10 17:41:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Fiu, to aż CBŚu potrzeba na burdel? No to raczej nie był to taki
    >zwykły burdel...

    W praktyce trzeba.
    Burdele przeciez zakazane, a jednak sa.
    Zwyklej policji trzeba rozkazu z gory, zeby to zlikwidowala, a i wtedy
    pewnie niechetnie, bo nie po to wlasciciel sie oplaca, zeby mu interes
    zamykac :-)

    J.