  • 11. Data: 2019-12-30 23:05:44
    Temat: Re: PKO s.a.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5889486b-49a8-4ab4-8493-ddc8e7bdf704@googlegrou
    ps.com...
    >Chciałem dać link polecający do tej promocji - ale citek już ją schował,
    >choć miała być do końca stycznia, został tylko regulamin:
    >https://www.online.citibank.pl/files/documents/acco
    unts/regulamin-oferty-polecam-priority-i.pdf
    >Może już wyczerpali te 150 nagród?

    Czyżby standard w wielu bankach? Wycofanie oferty polega na usunieciu
    odnośnika
    z aktywnej strony ale wszystkie dokumenty, regulaminy etc. pozostają zamiast
    do
    jakiegoś archiwum trafić. Czasem nawet całe strony www z opisem i prawie
    kompletną grafiką.
    A zdarza się, że z interfejsu na czas nie usuną a potem spór.
    Niedawno walcząc z interfejsem Idei trafiłem na jakąś promocję z przed
    prawie roku.

    Arek