  • 1. Data: 2019-12-30 11:32:53
    Temat: PKO BP aktywuj karte kodów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Próba aktywacji nowej karty kodów jednorazowych.

    Zmieniamy zdanie bo stara karta ma jeszcze 15 kodów. Szkoda ich nie
    wykorzystać. Kliknięcie Anuluj zjada dwa kody i zablokowuje starą
    kartę, nowa jest oczywiście nieaktywna.

    Z Nowym Rokiem życzę wszystkim bankowym informatykom jasności umysłów
    ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2019-12-30 12:18:41
    Temat: Re: PKO BP aktywuj karte kodów
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 11:32:59 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Z Nowym Rokiem życzę wszystkim bankowym informatykom jasności umysłów
    > ;)

    Informatycy mówią: "Nawzajem" oraz "Po co żeś to klikał?", a także "Piłeś, nie
    bankuj" ;P

  • 3. Data: 2019-12-30 12:23:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Informatycy mówią: "Nawzajem" oraz "Po co żeś to klikał?", a także
    >"Piłeś, nie bankuj" ;P

    A prezes mowi "SMS sa tansze" ;-)

    J.

  • 4. Data: 2019-12-30 12:35:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak dla kogo.

    -----

  • 5. Data: 2019-12-30 12:46:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 12:26:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A prezes mowi "SMS sa tansze" ;-)

    Prezes to jest na takim luzie, że gdzieś ma PSD2 i inne takie pierdoły, on prowadzi
    "bank polski".
    Ale i tak nie jest zły, bo nie jest to "bank piski" - choć ostatnio akurat z tego
    banku wyleciała połowa zarządu - aż się przypomina tłumaczenie Stanisława Anioła,
    dlaczego został gospodarzem domu w Warszawie...

    Inna sprawa, że może sms tańsze, ale za chwilę brexit.
    Poza tym inna strefa czasowa - a słyszałem kiedyś historię o tym, że w obwodzie
    kaliningradzkim smsy "bankowe" przychodzą równą godzinkę po wysłaniu...
    Więc i tak trzeba prezesowi dziękować, że w ogóle karty kodów można mieć.

  • 6. Data: 2019-12-30 13:33:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]

    >po wysłaniu...
    >Więc i tak trzeba prezesowi dziękować, że w ogóle karty kodów można

    W sumie, to mi sie te karty podobaja, i chetnie chcialbym miec ... a
    tu juz tylko w jednym banku sie da.

    Albo - do wyboru bym chcial - potwierdzam operacje SMS lub haslem
    jednorazowym ...

    P.S. Ostatnio, chyba na skutek zmian wprowadzonych PSD, to jakos
    strasznie duzo tych hasel sms przychodzi.

    J.

  • 7. Data: 2019-12-30 15:53:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A prezes mowi "SMS sa tansze" ;-)

    Ta dopóki nie zgubię telefonu zagranicą.

    Ale to trzeba mieć zryty łeb:
    - usunięcie odbiorcy zdefiniowanego kod
    - edycja adresu odbiorcy kod
    - zmniejszenie limitu wypłat kod

    dlaczego odmówiłeś pożyczki, overdraftu? kliknij pole wymagane
    i nękanie dlaczego nie przelewam wynagrodzeń :)

  • 8. Data: 2019-12-30 18:04:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    J.F. pisze tak:

    >Ta dopóki nie zgubię telefonu zagranicą.

    A co to prezesa obchodzi :-P

    >Ale to trzeba mieć zryty łeb:
    >- usunięcie odbiorcy zdefiniowanego kod
    >- edycja adresu odbiorcy kod
    >- zmniejszenie limitu wypłat kod

    Nad ta edycja to bym sie zastanowil, ale reszta tez mnie wk*.
    Zmiana odbiorcy na niezaufany - kod.

    >dlaczego odmówiłeś pożyczki, overdraftu? kliknij pole wymagane
    >i nękanie dlaczego nie przelewam wynagrodzeń :)

    No, z tego bank zyje :-)

    A moze ... wcale nie z tego ?

    J.

  • 9. Data: 2019-12-31 02:06:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > No, z tego bank zyje :-)

    Z czego żyje ten? Bo nie z nękania klientów.

    https://www.lloydsbank.com/current-accounts.asp?WT.a
    c=Products/Navigation/CurrentAccounts

  • 10. Data: 2019-12-31 11:13:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 02:06:41 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Z czego żyje ten? Bo nie z nękania klientów.
    >
    > https://www.lloydsbank.com/current-accounts.asp?WT.a
    c=Products/Navigation/CurrentAccounts

    Zakładają nierezydentom?
    Może zdążę przed brexitem ;>