  • 1. Data: 2019-12-27 13:42:01
    Temat: Masz kredyt? Sprawdź czy nie masz ich więcej ;-)
    Od: z <...@...pl>

    Dziwnym trafem ludziom przybywa kredytów.

    Ręka do góry czy kiedyś bank zapomniał o kredycie.

    To taka stara żydowska zagrywka "policzę za dwa a jak się zorientuje to
    grzecznie przeproszę i oddam. A jak nie się nie zorientuje to też DOBRZE ;-)

  • 2. Data: 2019-12-27 14:23:29
    Temat: Re: Masz kredyt? Sprawdź czy nie masz ich więcej ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Dziwnym trafem ludziom przybywa kredytów.

    Ale mowisz o jakis konkretnych przypadkach, czy o statystyce ?

> [...]
    >To taka stara żydowska zagrywka "policzę za dwa a jak się zorientuje
    >to grzecznie przeproszę i oddam. A jak nie się nie zorientuje to też

    Bankowi/informatykom może sie zdarzyc zapomnienie o jakiejs koncowce
    kredytu.
    np zostalo 0.4gr, za malo zeby to pokazac, a procentuje :-)

    Albo np zostalo 25 gr, za malo zeby monity slac, a za duzo, zeby
    kredyt zamknac :-)
    Ale to powinno byc w systemie widoczne.

    Moze mu sie kredyt zduplikowac, czy reaktywowac - choc oczywiscie nie
    powinien.

    Ale teraz dodaj te cuda ze SKOKow - ze niby wziales kredyt, nie
    splacasz, a bank sie nie upomina.
    Albo ze ktos wzial na Twoje dane .. lub fikcyjne - inny adres, inne
    nazwisko, a twoj PESEL.

    Moze sie warto sprawdzic w BIK - a to ostatnia okazja w tym roku :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-12-27 16:11:15
    Od: z <...@...pl>

    Raczej mi się nie przyśniło ;-)

    Klientowi mbanku chyba rozmnożył się kredyt hipoteczny.
    Zamiast 1 miał 2. Sprawdzał Biku i się zdziwił

    Bank to podobno już naprawił ale 4 osoby w Polsce miały dodatkowe
    kredyty hipoteczne na kupę szmalu.
    Zaglądajcie do kont i wyciągów bo wszystko może się zdarzyć jak banda
    nieudaczników programuje a systemy muszą w XXI wieku odpoczywać w
    łikendy i idą w tango zamiast pracować ;-)

    Pytanie pozostaje: "Czy kiedyś jakiś bank zapomniał o kredycie?" ;-)

  • 4. Data: 2019-12-27 16:16:50
    Od: z <...@...pl>

    https://finanse.wp.pl/zdublowany-kredyt-w-bik-pan-ja
    n-nie-wierzyl-wlasnym-oczom-6458398562105473a

  • 5. Data: 2019-12-27 16:27:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >https://finanse.wp.pl/zdublowany-kredyt-w-bik-pan-j
    an-nie-wierzyl-wlasnym-oczom-6458398562105473a

    Pewnie "komputer sie pomylil", dziwne, ze tylko 4 klientow :-)

    Ale ... skoro dostal alert o 17:35, to wczesniejsza odmowa kredytow
    nie mogla byc tym spowodowana.
    Chyba, ze mowa o mbanku, i tam byly juz wczesniej zdublowane.

    A na skutek dzialan obslugi sie ten drugi kredyt "aktywowal" ?

    Blad przetwarzania jakich pewnie wiele, ciekawe tylko na ile rzetelnie
    obsluguja reklamacje klienta,
    a na ile klient nic nie moze z tym zrobic.

    Powinna byc kara zle wpisy.

    J.

  • 6. Data: 2019-12-27 16:47:22
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 13:42, z pisze:
    > To taka stara żydowska zagrywka "policzę za dwa a jak się zorientuje to
    > grzecznie przeproszę i oddam. A jak nie się nie zorientuje to też DOBRZE
    > ;-)

    To jedna z tych zasad, która czyni mnie mimo woli tzw. antysemitą ;)
    Pozdro dla kumatych;)

    --
    t0maszek

  • 7. Data: 2019-12-27 19:59:25
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 27.12.2019 o 16:11, z pisze:
    > Bank to podobno już naprawił ale 4 osoby w Polsce miały dodatkowe
    > kredyty hipoteczne na kupę szmalu.

    O ile zrozumiałem informacje prasowe, to te "dwa kredyty" były tylko w
    BIK. Czyli nie że koleś miał dwa kredyty, ale ewidentnie jakiś babol
    eksportowo-importowy.

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2019-12-27 20:28:04
    Od: j...@j...org

    On Saturday, December 28, 2019 at 12:11:45 AM UTC+9, z wrote:
> [...]
    > Zamiast 1 miał 2. Sprawdzał Biku i się zdziwił
    >
    > Bank to podobno już naprawił ale 4 osoby w Polsce miały dodatkowe

    I serio, bank dwa kredyty kazał spłacać?

  • 9. Data: 2019-12-27 20:49:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-27 o 16:27, J.F. pisze:
    > Ale ...  skoro dostal alert o 17:35, to wczesniejsza odmowa kredytow nie
    > mogla byc tym spowodowana.
    > Chyba, ze mowa o mbanku, i tam byly juz wczesniej zdublowane.

    No i nie doczytałeś ;-) Winny BANK mbank ;-)

    Ale... Przecież ten bank też ma zarząd dyrekcję... i jest pod opieką
    funduszu z naszych podatków.
    Po co to wszystko skoro standardową żydowską zagrywką ta instytucja
    wyjdzie zawsze na swoje.

  • 10. Data: 2019-12-27 21:09:34

    W dniu 2019-12-27 o 20:28, j...@j...org pisze:
    > I serio, bank dwa kredyty kazał spłacać?

    Tego nie napisano ale co system wywali to ŚWIĘTE.

    Możesz reklamować. ;-) Mało to było przykładów kopania się z koniem