  • 1. Data: 2005-10-01 16:45:49
    Temat: PKO Inteligo, chyba problem
    Od: "gregory" <IIcool@_______gazeta.pl>

    Witam!
    Sprawa wygląda tak, z datą dzisiejszą zostało mi wpłacone na konto wynagrodzenie
    od mojego pracodawcy. Sprawdzam w historii rachunku i jest tam dodana kwota jaką
    powinienem dostać...i tu jest problem środków dostępnych jest dokładnie połowa
    mniej.
    Patrzę w środki nierozliczone i tam jest ta 'druga połowa kasy' w polu limit
    kredytowy...Jestem totalnym laikiem i nie wiem o co chodzi, mam przejść się
    jutro do banku zapytać co i jak, czy może Wy drodzy mi coś poradzicie???

    Z góry dziękuję!

    --
    gregoryR

  • 2. Data: 2005-10-01 17:46:06
    Temat: Re: PKO Inteligo, chyba problem
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik gregory napisal dnia 2005-10-01 18:45:
> [...]
    > jutro do banku zapytać co i jak, czy może Wy drodzy mi coś poradzicie???

    Radzę przypomnieć sobie, czy w poprzednim miesiącu nie wykorzystałeś kredytu
    udzielonego przez twój bank w wysokości rzeczonego limitu...

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 3. Data: 2005-10-01 18:04:35
    Od: "gregory" <IIcool@_______gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Kaminski" napisał w wiadomości:

    > Radzę przypomnieć sobie, czy w poprzednim miesiącu nie wykorzystałeś kredytu
    > udzielonego przez twój bank w wysokości rzeczonego limitu...

    Hmm nic takiego nie miało miejsca, poprzedni miesiąc był pierwszym miesiącem
    korzystania z RORu i chyba nawet nie mam takiej możliwości...jakieś inne
    sugestie?

    pozdrawiam!

    --
    gregoryR

  • 4. Data: 2005-10-01 19:56:52
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    >...jakieś inne
    > sugestie?

    infolinia 0-801-xxx-xxx

    zedbyś nie miał za prosto :)

  • 5. Data: 2005-10-01 22:38:08
    Od: "gregory" <IIcool@_______gazeta.pl>

    Użytkownik "quwert" napisał w wiadomości:

    > infolinia 0-801-xxx-xxx
    > zedbyś nie miał za prosto :)

    Heh..a teraz najlepsze- kwota która powinna wpłynąć i była w historii...znikła
    stamtąd= what the heck?

    --
    gregoryR