  • 1. Data: 2005-10-01 15:23:18
    Temat: [mBank] Procedury, procedury ;-)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Spodobała mi się karta z foczką ;-) i chciałem sprawdzić czy jestem w
    mBanku dobrze oceniany. Złożyłem więc wniosek o kredyt ratalny. Po
    dosłownie paru minutach dostałem maila, że wniosek został zaakceptowany
    i że powinienem się zgłosić do mkiosku celem podpisania umowy. Jako
    wymagane dokumenty był wymieniony dowód i inny dokument ze zdjęciem (a
    właściwie ksero) Musze przyznać, że byłem w ciężkim szoku - w końcu moze
    wreszcie banki uczą się oceniać klienta po jakości dotychczasowej
    współpracy. Czar jednak prysł, gdy z mkiosku zadzwoniła pani i
    powiedziała, że będzie potrzebny jeszcze jeden dokument, potwierdzający
    dochody ...

    Juz pal licho, czy ten dokument jest faktycznie potrzebny czy nie. Ale
    *czy nie można tego od razu w mailu zawrzeć* ?
    Chyba jednak mBank musi ten swój scoring dopracować :-)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 2. Data: 2005-10-01 20:15:37
    Temat: Re: [mBank] Procedury, procedury ;-)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Juz pal licho, czy ten dokument jest faktycznie potrzebny czy nie. Ale
    > *czy nie można tego od razu w mailu zawrzeć* ?

    A o książeczce wojskowej nic nie wspominali? :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2005-10-01 20:23:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2005 20:15:37 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisała:

    > A o książeczce wojskowej nic nie wspominali? :)
    Nie. Moze dlatego, że mam 30 lat (chlip)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    GNU is Not Unix

  • 4. Data: 2005-10-02 22:38:04
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Juz pal licho, czy ten dokument jest faktycznie potrzebny czy nie. Ale
    > *czy nie można tego od razu w mailu zawrzeć* ?
    > Chyba jednak mBank musi ten swój scoring dopracować :-)

    I tak ludzki bank... Mogli Ci o tym na miejscu powiedzieć i byś musiał drugą
    rundę zaliczyć :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2005-10-03 03:46:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2005 22:38:04 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Tomasz Opalski <o...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisała:

    > I tak ludzki bank... Mogli Ci o tym na miejscu powiedzieć i byś musiał drugą
    > rundę zaliczyć :^)
    E nie, po prostu grzecznie podziękowałem. :-)
    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day