  • 1. Data: 2005-10-01 13:37:12
    Temat: [BPH] hahahah ;)
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Czy to normalne, ze system pokazuje stan konta 0.00 pomimo, ze przyszedl
    przelew i widac go w historii ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2005-10-01 14:42:38
    Temat: Re: [BPH] hahahah ;)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-01 15:37, osobnik podający się za KrzysiekPP, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Czy to normalne, ze system pokazuje stan konta 0.00 pomimo, ze przyszedl
    > przelew i widac go w historii ?

    Tzn w którym miejscu pokazuje?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-10-01 15:13:22
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Tzn w którym miejscu pokazuje?

    Tuz po zalogowaniu na pierwszej stronie. Potem klikam w SEZAM i tez jest
    zero. Wypełniam przelew i na liście tez mam zero. Tylko w historii
    widac, ze przyszedl przelew.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-10-01 15:25:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2005 15:37:12 +0200,
    osoba podpisana: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisała:

    > Czy to normalne, ze system pokazuje stan konta 0.00 pomimo, ze przyszedl
    > przelew i widac go w historii ?

    W mBanku też tak jest w pewnych przypadkach :-)
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 5. Data: 2005-10-01 17:54:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dnia  Sat, 1 Oct 2005 15:37:12 +0200,
    > osoba podpisana: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > W mBanku też tak jest w pewnych przypadkach  :-)

    A przypadkiem nie jest dokładnie na odwrót?

  • 6. Data: 2005-10-01 20:29:02
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Czy to normalne, ze system pokazuje stan konta 0.00 pomimo, ze przyszedl
    > przelew i widac go w historii ?

    od wczoraj cos sie dzieje dziwnego z systemem sezam - trzeba przeczekac

    JR

  • 7. Data: 2005-10-01 21:01:55
    Od: "sekhmet7" <s...@p...onet.pl>

    > Tuz po zalogowaniu na pierwszej stronie. Potem klikam w SEZAM i tez jest
    > zero. Wypełniam przelew i na liście tez mam zero. Tylko w historii
> [...]

    a czy przypadkiem nie jest tak, że widzisz go w historii jako uznanie rachunku,
    ale nie został on jeszcze zaksięgowany???