  • 1. Data: 2005-10-01 13:46:43
    Temat: portmonetka ... pomóżcie wybrać
    Od: r2rec <r...@o...pl>

    witam

    ostatnio rozpętałem małą wojenkę na pl.rec.gry.komputerowe (temat: Valve & eKARTA z
    mBanku)
    pisząc:
    > czy ktoś z was jest może szczęśliwym posiadaczem eKARTY z mBanku ....
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html#a1
    > ... i udalo mu sie kupic cokolwiek przez steam'a

    no i okazało się że sprawa nie jest taka prosta .... atemat bardziej tu pasuje

    proszę pomóżcie mi znaleść ofertę która:
    - umożliwi kupowanie w necie tam gdzie wymagają viza'y
    - nie będzie KK bo takiej nie potrzebuję
    - nie wymusi na mnie zalożenia drogiego konta ktorego nie wykorzystam bo mam już w
    mbanku i w śląskim
    - nie bedzie kosztowac mnie wiecej niz np 30pln rocznie

    co sądzicie o: http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325 ?
    ... a może coś lepszego ?

    TIA

    Artur

  • 2. Data: 2005-10-01 13:48:55
    Temat: Re: portmonetka ... pomóżcie wybrać
    Od: buraxta <b...@g...com>

    r2rec wrote:
    > co sądzicie o: http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325 ?
    > ... a może coś lepszego ?

    Skoro masz konto w Śląskim i nie chcesz z niego zrezygnować to może....
    sprawdź ofertę Śląskiego? :) Nie chcesz mieć problemów z płatnościami w
    necie to wyrób sobie Visa Classic albo Mastercard.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2005-10-01 14:45:07
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 01 Oct 2005 15:46:43 +0200, w <dhm3vd$7oj$1@nemesis.news.tpi.pl>, r2rec
    <r...@o...pl> napisał(-a):

    > - nie będzie KK bo takiej nie potrzebuję
    > - nie wymusi na mnie zalożenia drogiego konta ktorego nie wykorzystam bo mam już w
    mbanku i w śląskim

    Jeżeli _ma nic być_ KK, to _wymusi_ założenie konta (z reguły, bo są na
    przykład przedpłacone karty Maestro w Śląskim, ale nie wiem czy są one IO).

    BTW. KK nie gryzie, możesz zrobić sobie z niej "debetową" wpłacając najpierw na
    rachunek karty, dopiero potem płacąc ;)

  • 4. Data: 2005-10-02 21:21:49
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Skoro masz konto w Śląskim i nie chcesz z niego zrezygnować to może....
    > sprawdź ofertę Śląskiego? :) Nie chcesz mieć problemów z płatnościami w
    > necie to wyrób sobie Visa Classic albo Mastercard.

    A w razie braku możliwości wyrobienia VC proponuję AlleKartę w BZWBK
    (jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się na Allegro). W razie braku
    miesięcznych dochodów wymaganych do VC o VC można zawalczyć choćby na
    podstawie historii konta.

  • 5. Data: 2005-10-02 21:33:36
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > (jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się na Allegro). W razie braku
    > miesięcznych dochodów wymaganych do VC o VC można zawalczyć choćby na

    Aha zapomniałem dodać, że AlleKarta jest debetowa.