  • 1. Data: 2005-05-11 15:53:10
    Temat: PKO BP - OSZUŚCI
    Od: "PKO" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Chicałbym się podzielić z wami pewną sprawą odnośnie zamykania konta w PKO BP.
    Konto zamknąłem 26.04, ponieważ było ono mi zbędne - przez dłuższy okres czasu
    wogóle z niego nie korzystałem, zostawiając jednak na koncie pieniądze na jego
    prowadzenia. A więc zamknąłem konto 26.04, skasowali mnie na jeszcze następne
    2zł za prowadzenie, nieważne. Zdziwiłem się trochę, gdy po paru dniach
    nadeszło pismo z PKO BP, z DATĄ WCZEŚNIEJSZĄ, 25.04, jakoby to ONI WYPOWIADAJĄ
    MI UMOWE Z TYTUŁU BRAKU JAKICHKOLWIEK WPŁAT NA KONTO W OKRESIE OSTATNICH 6-CIU
    MIESIĘCY. Czy to nie jest czasem oszustwo wystawianie pism z dniem
    wcześniejszym, a niżeli zostały wystawione faktycznie? Ten bank to kompletne
    dziadostwo, jeżeli ima się OSZUSTWA, gdy klient WYPOWIADA MU UMOWĘ, a on po
    paru dniach przysyła pismo, że to ON WYPOWIADA UMOWĘ KLIENTOWI Z DNIEM
    WCZEŚNIEJSZYM, A NIŻELI ZROBIŁ TO KLIENT? Gdzie to można zgłosić, aby ktoś się
    zajął tymi oszustami, beszczelnie fałszującymi daty na wysyłanych pismach po
    przez wypisywanie dat wcześniejszych?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2005-05-11 15:56:23
    Temat: Re: PKO BP - OSZUŚCI
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    PKO said the following On 2005-05-11 17:53:
    > Witam,
    [....]

    > nadeszło pismo z PKO BP, z DATĄ WCZEŚNIEJSZĄ, 25.04, jakoby to ONI WYPOWIADAJĄ
    > MI UMOWE Z TYTUŁU BRAKU JAKICHKOLWIEK WPŁAT NA KONTO W OKRESIE OSTATNICH 6-CIU

    A jaka jest data stempla pocztowego ?
    KJ

  • 3. Data: 2005-05-11 15:58:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PKO wrote:
    > Witam,

    jaka jest data wysyłki na kopercie?

  • 4. Data: 2005-05-11 16:01:09
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    > jaka jest data wysyłki na kopercie?

    27.04

  • 5. Data: 2005-05-11 16:14:05
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    p...@W...gazeta.pl

    > 27.04

    ktoś tam w oddziale pewnie dostaje po głowie za utratę klientów :-))
    i chciał cię wyjąć ze statystyk churn ;-D

    trainer

  • 6. Data: 2005-05-11 16:17:30
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "PKO" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Czy jest możliwa przypadkowa zbieżność ?
    Gdzie indziej wystawia się pismo zamykające z powodu braku wpływów, gdzie
    indziej przyjmuje wnioski o zamknięcie.
    Czy oba zdarzenia mogły zaistnieć niezależnie i bank mógł prawidłowo zamknąć
    ci konto, a dopiero później "telepatycznie" Ciebie natchnęło by też to
    uczynić ?

  • 7. Data: 2005-05-11 16:17:33
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > się
    > zajął tymi oszustami, beszczelnie fałszującymi daty na wysyłanych pismach

    Coz, mozna wyslac im pismo wypowiadajace z data 24 kwietnia. A tak na
    powaznie, to na czym polega problem? Chciales zamknac konto, to masz
    zamkniete. Poza tym sadze, ze bank wypowiedzial umowe niezaleznie od ciebie.
    Jest absolutnie niemozliwe, zeby PKO zareagowalo na pismo klienta juz
    nastepnego dnia.

  • 8. Data: 2005-05-11 16:25:57
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Tomek wrote:

    > A tak na powaznie, to na czym polega problem? Chciales zamknac konto, to
    > masz zamkniete.

    problem jest prestiżowy - każda panna ci to powie, że co innego dać kosza a
    co innego dostać, mimo że efekt ten sam;

    trainer

  • 9. Data: 2005-05-11 16:31:07
    Od: "PKO" <p...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > Jest absolutnie niemozliwe, zeby PKO zareagowalo na pismo klienta juz

    Problem w tym, że TO JA wypowiedziałem im umowę, a oni prubują odwrócić
    sprawem tak, aby zostało, że to ONI mi ją wypowiedzieli. Nie liczy się to, czy
    konto jest zamknięte, tak jak chciałem, tylko możliwość fałszowania
    rzeczywistości. Nie wiem, czy byłbyś równie wyrozumiały, gdyby przysłali Ci
    pismo dotyczące np. spłaty kredytu ze sfałszowanymi datami, a ty musiałbyś to
    później sam odkręcać. Nie wierzę w zbierzność zdarzeń, bo to jest prawie
    niemożliwe (26.05 zamykam konto, 25.05 data na piśmie, 27.05 stempel
    pocztowy). Mają system komputerowy, także po zamknięciu konta, główny oddział
    banku w tym samym mieście wie od razu, że należy wysłąć pismo, takie czy inne.
    Nie żyjemy w średniowieczu, gdy czas wysyłki poczty wynosił pół miesiąca.
    Zmienili daty z premedytacją, aby w razie czego mieć papierek, że to oni
    wypowiedzieli mi umowę, a nie ja, jako klient, zrobiłem to pierwszy. Jak dla
    mnie jest to szczyt bezczelności, tylko tyle chciałem napisać.

  • 10. Data: 2005-05-11 16:40:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    PKO said the following On 2005-05-11 18:31:

    > Problem w tym, że TO JA wypowiedziałem im umowę, a oni prubują odwrócić
    > sprawem tak, aby zostało, że to ONI mi ją wypowiedzieli. Nie liczy się to, czy
    Ale zrozum, że niekoniecznie muszą pr_ó_bować, naprawdę nie dopuszczasz
    możliwości, że bank faktycznie mógł wychwycić, że na koncie nie ma
    obrotów i postanowił je rozwiazać ?

    [...]

    > później sam odkręcać. Nie wierzę w zbierzność zdarzeń, bo to jest prawie
    ort. zbieżnośc.
    > niemożliwe (26.05 zamykam konto, 25.05 data na piśmie, 27.05 stempel
    Dlaczego ? Mi kiedyś też Raiffeisen przysłał pisemko, że jeśli nie
    będzie obrotów to w ciągu 3 miesięcy zamkną mi konto. Więc banki takie
    analizy robią. A że daty się zbiegły, miałeś po prostu pecha/szczęście.
    [...]

    > Nie żyjemy w średniowieczu, gdy czas wysyłki poczty wynosił pół miesiąca.
    Jesteś pewien? od jakiegoś czasu przesyłki do mnie (ekonomiczne) idą +-
    tydzień.
    > Zmienili daty z premedytacją, aby w razie czego mieć papierek, że to oni
    > wypowiedzieli mi umowę, a nie ja, jako klient, zrobiłem to pierwszy. Jak dla
    > mnie jest to szczyt bezczelności, tylko tyle chciałem napisać.
    To może inaczej _co_bank_ wg Ciebie zyskuje takim postępowaniem?
    KJ