  • 1. Data: 2005-05-11 15:35:00
    Temat: multiczat w multibanku - ff 1.03 winxp
    Od: "http://www.barway.er.pl" <b...@o...pl>

    nie mogę wejść na czata multibanku - dostaję w wyniku czerwony pasek z
    napisem: adres tej strony www nie jest na liści e dozwolonych adresów stron
    z czatem.

    jakies sugestie?

  • 2. Data: 2005-05-11 15:58:53
    Temat: Re: multiczat w multibanku - ff 1.03 winxp
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    http://www.barway.er.pl napisał(a):

    > jakies sugestie?

    olsznet.ec.pl nie lubi multi ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-05-11 16:06:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    http://www.barway.er.pl <b...@o...pl> wrote:

    > nie mogę wej?ć na czata multibanku - dostaję w wyniku czerwony pasek z
    > napisem: adres tej strony www nie jest na li?ci e dozwolonych adresów
    > stron
    > z czatem.
    >
    > jakies sugestie?

    plug-in

  • 4. Data: 2005-05-11 16:12:42
    Od: "http://www.barway.er.pl" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d5tab8$t5u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    http://www.barway.er.pl napisał(a):

    > jakies sugestie?

    olsznet.ec.pl nie lubi multi ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200
    *Nakarm dziecko* ! => www.pajacyk.pl *Licytuj* - www.ebay.pl

    próbowałem na zwyklej neostradzie i jest to samo