  • 1. Data: 2005-05-11 10:27:45
    Temat: KK w mBanku
    Od: "HarryZimm" <n...@g...pl>

    Witam. Poczytałem sobie trochę archiwum, forum itd na temat KK w mBanku.
    Jestem zdecydowany, aby podpisać umowę z nimi. Jako, że będzie to moja
    pierwsza KK czy na coś muszę zwrócić szczególna uwagę przy podpisywaniu
    umowy, wypełnianiu wniosku itp...Wiem, że na końcu wniosku zaznacza się
    zgodę na wgląd do danych w razie wypadku czy coś takiego. Teraz nie
    pamiętam...Czy muszę wybierać jakieś pakiety ubezpieczenia tej karty?
    Dzwoniłem a mlinie, ale niczego konkretnego się nie dowiedziałem. Chciałbym
    zapłacić 28zł i nie spodziewać się żadnych ukrytych opłat itp...Z góry
    dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam, HZ

  • 2. Data: 2005-05-11 11:07:25
    Temat: Re: KK w mBanku
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 12:27:45 +0200, HarryZimm napisał(a):

    > Dzwoniłem a mlinie, ale niczego konkretnego się nie dowiedziałem. Chciałbym
    > zapłacić 28zł i nie spodziewać się żadnych ukrytych opłat itp...Z góry

    jesli nie chcesz nic wiecej placic przy skladaniu wniosku musisz ODZNACZYC
    ubezpieczenie "Gwarancja splaty kredytu". Dla karty VEE (czyli tej za 28
    zl) jest jeszcze PLATNE ubezpiecznie "pakiet bezpieczna karta". wg
    regulaminu(http://www.mbank.com.pl/download/pdf/paki
    et_bezpieczna_karta.pdf)
    nie jest ono obowiazkowe, ale tez pewnie gdzies jest zaznaczone jako
    wartosc domyslna i trzeba je odznaczyc.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-05-11 14:09:28
    Od: "cretea" <c...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    et_bezpieczna_karta.pdf)
    > nie jest ono obowiazkowe, ale tez pewnie gdzies jest zaznaczone jako

    ile ono kosztuje?

    bo chyba nic nie odznaczalem..

    zlotawy

  • 4. Data: 2005-05-11 15:01:33
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    ja bym wolał poprosić bank żeby zamiast karty kredytowej dale debetową
    to wtedy nie ma od niej opłat 2% za każdą transakcję

  • 5. Data: 2005-05-11 15:07:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ja bym wolał poprosić bank żeby zamiast karty kredytowej dale debetową
    > to wtedy nie ma od niej opłat 2% za każdą transakcję

    A jeszcze lepiej wziąść kartę wklęsłą,
    nie dość, że się nie zetrze to jeszcze
    dostaniesz 2% dopłaty za każdą transakcję ;-PPP

  • 6. Data: 2005-05-11 15:23:14
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-11 17:01- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy firma
    mm, wyłuszczający(a) się następująco:
    > ja bym wolał poprosić bank żeby zamiast karty kredytowej dale debetową
    > to wtedy nie ma od niej opłat 2% za każdą transakcję

    Twoim zdaniem jak się płaci kredytową to zawsze jest te dwa procent, czy
    tylko w mbanku?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2005-05-11 16:28:49
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 17:01:33 +0200, firma mm <f...@g...pl>
    napisał(a):

    >ja bym wolał poprosić bank żeby zamiast karty kredytowej dale debetową
    >to wtedy nie ma od niej opłat 2% za każdą transakcję

    ???

    --
    Adek

  • 8. Data: 2005-05-11 18:39:25
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 16:09:28 +0200, cretea napisal/a:

    > ile ono kosztuje?
    http://mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szczegoly
    .html

    --
    Krzysztof Lerski

  • 9. Data: 2005-05-12 06:07:22
    Od: "HarryZimm" <n...@g...pl>

    Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ja bym wolał poprosić bank żeby zamiast karty kredytowej dale debetową to
    > wtedy nie ma od niej opłat 2% za każdą transakcję

    A gdzie to jest napisane o tych 2%?? Ja nie wyczytałem nigdzie tego.
    HZ